AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Hei, jeg har for noen mnd siden opprettet en interiørkonto på instagram. Jeg tar fine bilder og har et meget gjennomført og fint hus (objectively speaking😂 neida, men seriøst- jeg får mye skryt og mange venner/bekjente ber om råd/hjelp til egen renovering/oppussing)- dvs jeg syns absolutt jeg har en vel så fin konto som mange av de større interiørkontoene. Når det er sagt så følger jeg ikke trender, men velger elementer og farger jeg selv synes er fint. På insta florerer det av interiørkontoer, og jeg har forstått at nordisk stil er det nye nå.. alle kontoene er jo helt like! Det er heller ikke slik at det bare er å få innpass i denne interiørbobla på IG, her skal man visstnok ikke følge hvem som helst. Det er forsåvidt greit, jeg ønsker ikke nødvendigvis disse som følgere, men jeg ønsker å nå ut til «vanlige» brukere som er interiørinteresserte—- hvor leter folk på IG for inspirasjon? Anonymkode: 83285...ee6
Nerine_ Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 (endret) Nordisk stil har vel vært vanlig på insta i en god del år nå. Jeg følger favorittbutikkene mine, som igjen deler bilder fra sine kunder og leverandører. Også titter jeg innom kontoene til diverse interiørblader. Jo flere #'er du bruker, jo lettere er det å finne bildene dine for folk. (jeg ble nysgjerrig på kontoen din😂 Endret 16. januar 2020 av Nerine_ 3
Roci Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 8 timer siden, Nerine_ skrev: Nordisk stil har vel vært vanlig på insta i en god del år nå. Jeg følger favorittbutikkene mine, som igjen deler bilder fra sine kunder og leverandører. Også titter jeg innom kontoene til diverse interiørblader. Jo flere #'er du bruker, jo lettere er det å finne bildene dine for folk. (jeg ble nysgjerrig på kontoen din😂 Jeg ble også nysgjerrig på kontoen din
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har for noen mnd siden opprettet en interiørkonto på instagram. Jeg tar fine bilder og har et meget gjennomført og fint hus (objectively speaking😂 neida, men seriøst- jeg får mye skryt og mange venner/bekjente ber om råd/hjelp til egen renovering/oppussing)- dvs jeg syns absolutt jeg har en vel så fin konto som mange av de større interiørkontoene. Når det er sagt så følger jeg ikke trender, men velger elementer og farger jeg selv synes er fint. På insta florerer det av interiørkontoer, og jeg har forstått at nordisk stil er det nye nå.. alle kontoene er jo helt like! Det er heller ikke slik at det bare er å få innpass i denne interiørbobla på IG, her skal man visstnok ikke følge hvem som helst. Det er forsåvidt greit, jeg ønsker ikke nødvendigvis disse som følgere, men jeg ønsker å nå ut til «vanlige» brukere som er interiørinteresserte—- hvor leter folk på IG for inspirasjon? Anonymkode: 83285...ee6 Jeg har også interiørkonto og kjenner meg ikke igjen i det du sier her.. Jeg følger de jeg liker, kommenterer hyggelig og gjerne på instastory, og etter en stund har veldig mange av de fulgt meg tilbake. Det tar tid å få følgere, men kan ikke bare legge ut bilder, men også være aktiv der inne. (Noe jeg ikke orket i lengden, så min konto er inaktiv..) Anonymkode: c3efa...488 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Det krever en del å få følgere og man må jobbe litt for å få frem bildene sine. Det jeg gjør er å følge de jeg liker, kommenterer og blir med i grupper som løfter hverandre opp. I tillegg tagger jeg hvor jeg har kjøpt ting, som eksempel kjøkkenet mitt fra Sigdal, og de deler bildet mitt videre. Jo mer respons jeg får på bildene, jo mer blir de eksponert. Så når noen kommenterer bildene mine, så gir jeg noe tilbake. Helst litt flere ord på kommentarene. Jeg følger ikke alle som følger meg, men kun de jeg liker selv eller i gruppene mine. I tillegg er hasjtaggene greit å bruke slik at det er lettere å finne frem til akkurat bildene dine. Gå gjerne på andre kontoer for å sjekke hva de bruker. Man bør også legge ut minst et bilde pr dag og selve kontoen bør ikke være for rotete, men ha en rød tråd igjennom. For min del ble det for mye styr og har ikke lagt ut noen bilder på veldig lang tid. Men følgerene mine er der enda. Anonymkode: 348c8...28a 1
Ullvott Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 Jeg er også nysgjerrig Hvis du ikke vil dele kontoens navn i et innlegg her; send gjerne PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå