AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Inspirert av Disney on ice tråden lurer jeg på hva din historie er der foreldre/andre med barn med seg har tatt minst hensyn til deg? Bare sånn for moro skyld 😊 For min del må det være den gangen jeg var i kirka i konfirmasjon og hadde nyrebekkenbetennelse(som jeg fikk vite når jeg ble innlagt senere samme kveld). Jeg satt ved siden av en familie med to små barn og den minste lå i stolen ved siden av meg(baby). Dette var sånn moderne kirke med stoler, ikke benk😂 Den eldste av barna(3-4) lekte Ganske villt med babyen konstant og skumpet borti området jeg hadde vondt i hveeeeer gang hun kom over på min side. Ikke sånn lite skump heller, det var både spark og slåing. Spurte foreldrene om de kanskje kunne bytte plass eller om jeg evt kunne bytte plass med far, men fikk strengt nei tilbake 🤷🏻♀️Var heller ingen forsøk på å prøve å få barnet til å slutte. Fikk sett konfirmantene gå inn og gikk og satte meg i bilen pga smertene. din tur 😁 Anonymkode: a6ee5...e14 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Hva skjer med barne- og foreldrehatet her for tiden? Nesten ikke en tråd uten at foreldre og barn skal henges ut som verdens avskum. Anonymkode: 9f777...bcd 20
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 Var på et teaterstykke med niesen min. Det var et barneteater, så det var naturlig at det var litt lyd i form av ivrige barn som blir så revet med at de roper til skuespillerne eller småprater med mor eller far. Det er selvsagt helt greit. Det som derimot ikke var greit var dama som satt på første rad med et spedbarn som begynte å hyle hysterisk halvveis gjennom forestillingen. Ungen holdt på i 20 minutter og mor ble bare sittende. Normale mennesker går ut når spedbarnet skriker, men den gang ei. Min 5 år gamle niese sa "det var dumt at beibien skrek så mye, for jeg hørte ikke hva de sa på scenen" Jeg forstod ikke helt hvilken glede en baby på et par måneder har av et teaterstykke heller.... Anonymkode: 21078...fea 22
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Barseltreff på kino slutter aldri å forbløffe meg. Jeg håper det bare er et lokalt fenomen for det unner jeg ingen. Anonymkode: 11bbe...929 15
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på et teaterstykke med niesen min. Det var et barneteater, så det var naturlig at det var litt lyd i form av ivrige barn som blir så revet med at de roper til skuespillerne eller småprater med mor eller far. Det er selvsagt helt greit. Det som derimot ikke var greit var dama som satt på første rad med et spedbarn som begynte å hyle hysterisk halvveis gjennom forestillingen. Ungen holdt på i 20 minutter og mor ble bare sittende. Normale mennesker går ut når spedbarnet skriker, men den gang ei. Min 5 år gamle niese sa "det var dumt at beibien skrek så mye, for jeg hørte ikke hva de sa på scenen" Jeg forstod ikke helt hvilken glede en baby på et par måneder har av et teaterstykke heller.... Anonymkode: 21078...fea Kanskje hun også hadde med et eldre barn som gjerne ville se forestillingen? Ikke greit å ødelegge opplevelsen for alle uansett. Anonymkode: 983e2...79e 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 Denne er klassisk. Men pappatrener som setter ungen sin på førsterekka og gir han desidert mest spilletid. Selvom han er den dårligste spilleren på hele laget. Anonymkode: d278b...bed 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barseltreff på kino slutter aldri å forbløffe meg. Jeg håper det bare er et lokalt fenomen for det unner jeg ingen. Anonymkode: 11bbe...929 Ikke på babykino? Så weird! Jeg elsker babykino for å ta med babyen, men... Jeg ville aldri tatt den med på vanlig kino, hva søren er feil med foreldrene?! Anonymkode: 0023a...6f3 9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Var i en gudstjeneste der fireåringene skulle få utdelt bok. Barna løp frem og tilbake og krabbet rundt mellom benkene under mesteparten av gudstjenesten. Et av barna holdt på å sette fyr på krybben med Jesusbarnet da han stakk halmstrå borti et stearinlys. Gikk derfra lettere sjokkert. Anonymkode: a1a5a...263 9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 På 17.1.2020 den 0.26, AnonymBruker skrev: Ikke på babykino? Så weird! Jeg elsker babykino for å ta med babyen, men... Jeg ville aldri tatt den med på vanlig kino, hva søren er feil med foreldrene?! Anonymkode: 0023a...6f3 Babyer har da ingenting på kino å gjøre. Anonymkode: 055e1...839 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Babyer har da ingenting på kino å gjøre. Anonymkode: 055e1...839 Eh, babykino er tilpasset mødre med babyer. Anonymkode: 9f777...bcd 22
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 På 16.1.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev: Kanskje hun også hadde med et eldre barn som gjerne ville se forestillingen? Ikke greit å ødelegge opplevelsen for alle uansett. Anonymkode: 983e2...79e Uavhengig av årsaken til oppførselen hennes, så er det ikke greit å ødelegge forestillingen for flere hundre andre barn fordi hun ikke ville gå ut med babyen. Anonymkode: 21078...fea 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 På 16.1.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev: Inspirert av Disney on ice tråden lurer jeg på hva din historie er der foreldre/andre med barn med seg har tatt minst hensyn til deg? Bare sånn for moro skyld 😊 For min del må det være den gangen jeg var i kirka i konfirmasjon og hadde nyrebekkenbetennelse(som jeg fikk vite når jeg ble innlagt senere samme kveld). Jeg satt ved siden av en familie med to små barn og den minste lå i stolen ved siden av meg(baby). Dette var sånn moderne kirke med stoler, ikke benk😂 Den eldste av barna(3-4) lekte Ganske villt med babyen konstant og skumpet borti området jeg hadde vondt i hveeeeer gang hun kom over på min side. Ikke sånn lite skump heller, det var både spark og slåing. Spurte foreldrene om de kanskje kunne bytte plass eller om jeg evt kunne bytte plass med far, men fikk strengt nei tilbake 🤷🏻♀️Var heller ingen forsøk på å prøve å få barnet til å slutte. Fikk sett konfirmantene gå inn og gikk og satte meg i bilen pga smertene. din tur 😁 Anonymkode: a6ee5...e14 Kanskje ikke så lett for familien å vite at du hadde nyrebekkenbetennelse og dermed var veldig sensitiv for berøring? Anonymkode: 1b8ff...6cb 8
Kattugla Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke så lett for familien å vite at du hadde nyrebekkenbetennelse og dermed var veldig sensitiv for berøring? Anonymkode: 1b8ff...6cb Har du hørt om normal folkeskikk? 20
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 På 16.1.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev: Hva skjer med barne- og foreldrehatet her for tiden? Nesten ikke en tråd uten at foreldre og barn skal henges ut som verdens avskum. Anonymkode: 9f777...bcd Fordi det er så mange rare og hensynsløse foreldre. Det bør snakkes høyt om, så kanskje noen av dem kanskje begynner å tenke seg litt om. Anonymkode: eda4e...e54 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #15 Skrevet 18. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke så lett for familien å vite at du hadde nyrebekkenbetennelse og dermed var veldig sensitiv for berøring? Anonymkode: 1b8ff...6cb Uansett burde jo en forleder bytte plass med barna når de herjet på den måten. Og stoppet barnet, ikke minst! Uavhengig om nyrebekkenbetennelse eller ikke, er det utrolig irriterende med barn som slår og sparker mot en. Det er vel ikke så vanskelig å forstå for foreldre? Anonymkode: eda4e...e54 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #16 Skrevet 18. januar 2020 Har ingen spesiell historie, men jeg blir generelt oppgitt og flau over storfamilier når de er ute på ting. Ungene løper rundt å bråker og maser på foreldrene og hverandre. Mødrene er feite, brautende og late. Fedrene prøver på harde livet å være morsomme hele tiden, og tviholder på humoren fordi det er alt de har igjen, og de vet at de har tapt her i livet. Anonymkode: dbce7...14d 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #17 Skrevet 18. januar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Har ingen spesiell historie, men jeg blir generelt oppgitt og flau over storfamilier når de er ute på ting. Ungene løper rundt å bråker og maser på foreldrene og hverandre. Mødrene er feite, brautende og late. Fedrene prøver på harde livet å være morsomme hele tiden, og tviholder på humoren fordi det er alt de har igjen, og de vet at de har tapt her i livet. Anonymkode: dbce7...14d Herregud menneske..... nei, de vil fortsatt ikke ha deg. Selv OL du tror det? Anonymkode: 82a54...0eb 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #18 Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud menneske..... nei, de vil fortsatt ikke ha deg. Selv OL du tror det? Anonymkode: 82a54...0eb Ha meg? Hva mener du? Anonymkode: dbce7...14d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #19 Skrevet 18. januar 2020 Unger som sparker i flysetet. Når du prøver å si i i fra til foreldrene får du bare et tomt, nedsnødd blikk i retur. Måtte si i fra til flypersonellet for å få ungen til å slutte å sparke. Anonymkode: b28f9...993 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #20 Skrevet 18. januar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen spesiell historie, men jeg blir generelt oppgitt og flau over storfamilier når de er ute på ting. Ungene løper rundt å bråker og maser på foreldrene og hverandre. Mødrene er feite, brautende og late. Fedrene prøver på harde livet å være morsomme hele tiden, og tviholder på humoren fordi det er alt de har igjen, og de vet at de har tapt her i livet. Anonymkode: dbce7...14d Beklager men jeg er ikke feit, og min mann er mer mann enn du noensinne blir.... Barnene er heller ikke masete Anonymkode: c8017...4c1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå