Gå til innhold

Ville du malt sikringsskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildet er lånt fra nettet, men ser omtrent sånn ut i ganga vår, bare at veggen er gips og hvit. Skal male ganga i en gråtone. Ville dere malt sikringsskapet også? Vårt sikringsskap er eldre og styggere enn dette, så har litt lyst:)

Bilderesultat for male sikringsskap

Anonymkode: 17fd8...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville beholdt det hvitt.

Anonymkode: d6f13...5a4

Skrevet

Du kan jo det, men hvis du maler med vanlig veggmaling kan du risikere at den sitter dårlig hvis døra er av metall.

Anonymkode: 4a83c...df2

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo det, men hvis du maler med vanlig veggmaling kan du risikere at den sitter dårlig hvis døra er av metall.

Anonymkode: 4a83c...df2

Det stemmer ikke, ut i fra min erfaring. Jeg malte sikringsskapet mitt for mange år siden med vanlig akrylbasert veggmaling, og malingen sitter fortsatt. Ingenting som har flasset av eller noe. 

Anonymkode: 2ef6b...d5a

• Liker 5
Skrevet

Mitt har jeg dekket med ett speil med hengsler for lett tilgang. Mamma har ett bilde med hengsler foran og en venninne en hylle med hengsler. Hvorfor male når du kan skjule? 

Anonymkode: 11feb...cbe

• Liker 1
Skrevet

Må passe på at du ikke limer døra fast eller at maling siler gjennom og treffer selve sikringen.

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg synes det alltid blir stygt når man maler. Går det an å ta av så du kan spraymalt? Bruk i alle fall rulle for interiør og ikke kost. 

Skrevet

Jeg malte vårt for mange år siden (10+) og det er like pent. 

Anonymkode: e740e...3c9

Skrevet

Jeg skal male veggen snart uansett, så tenkte jeg kunne male den i samme slengen. Men godt tips med speil over :) Og skal huske å ikke lime døra fast!

Anonymkode: 17fd8...06b

Skrevet

Kjøp en kul ramme i gull eller sølv, eller mal selv og heng rundt skapet, så maler du skapet med svart magnetisk tavlemaling. Da kan du henge opp beskjeder, bilder eller skrive på ting du skal huske.

Anonymkode: c1835...0cc

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt har jeg dekket med ett speil med hengsler for lett tilgang. Mamma har ett bilde med hengsler foran og en venninne en hylle med hengsler. Hvorfor male når du kan skjule? 

Anonymkode: 11feb...cbe

Det er jo veldig avhengig av hvor sikringsskapet står. Ser rart ut med et speil eller bilde som ser fullstendig malplassert ut. 

Vårt er malt (med rulle) og det har holdt seg pent lenge. 

• Liker 1
Skrevet

Ville enten malt eller lagt på folie. 

Anonymkode: ca5a2...392

Skrevet
17 timer siden, Nerine_ skrev:

Det er jo veldig avhengig av hvor sikringsskapet står. Ser rart ut med et speil eller bilde som ser fullstendig malplassert ut. 

Vårt er malt (med rulle) og det har holdt seg pent lenge. 

Haha, ja vårt sikringsskap ville også sett veldig rart ut med et speil over eller et bilde!  Male skikkelig og pent så holder det seg i mange år! Helt enig. 

Anonymkode: e740e...3c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...