-lykke- Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg er 12-13 dpo nå, og forventet mens er om to- tre dager (altså lørdag eller søndag). Jeg har kjøpt sånne billige tester, og har vært så utålmodig at jeg har testet siden 7 dpo 🙈 Tester negativt hver gang. Og ut fra hva jeg har lest virker det som de fleste får positiv test fra hvert fall 12 dpo? Er håpet ute for denne prøveperioden? Eneste symptomene (?) jeg har er at jeg er veldig oppblåst, men dette kan jo være stress fra jobb også (jeg pleier å bli oppblåst når jeg har mye stress). Noen erfaringer? 😊
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Min første positive test var 13 dpo, og da var den så svak at jeg trodde den var negativ først. Måtte spørre mannen om det virkelig var noe der. 😛 Anonymkode: 9d91e...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Jeg fikk positiv test 10 DPO. Testet ikke dagen før, så vet ikke om jeg ville fått positiv på 9 DPO. Når du får negativ test 12-13 DPO er det dessverre ikke stor grunn til optimisme. Se på denne her: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Og i tillegg har studier vist at når egget fester seg sent er det større sjanse for spontanabort. https://www.sciencedaily.com/releases/1999/06/990611074751.htm Nå er ikke positiv test 10 (eller tidligere) DPO noen garati heller, jeg mistet. Anonymkode: ab80e...852
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Jeg fikk blenda 13 dpo med normal-test! Fikk blødning, så utelukket graviditet. Fikk positiv test 23dpo (testet tilfeldig). Denne var også svak! Anonymkode: 36c83...8e6 1
-lykke- Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2020 Tusen takk for svar! Jeg testet i dag tidlig igjen 🙈 Men da kom det en veldig svak strek. Dette har ikke skjedd før, så nå er jeg utrolig spent! Men tør ikke håpe for mye heller.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Jeg fikk ikke svaaak positiv før 12 dpo. Anonymkode: e7e4e...9fc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 Jeg fikk en veeeldig svak strek 10 dpo, som er dagen før ventet mens for min del. Ble baby av den. Anonymkode: 2aaca...854
Daisy_B Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 På 17.1.2020 den 18.19, -lykke- skrev: Tusen takk for svar! Jeg testet i dag tidlig igjen 🙈 Men da kom det en veldig svak strek. Dette har ikke skjedd før, så nå er jeg utrolig spent! Men tør ikke håpe for mye heller. Hvordan har det gått, har du testet noe mer? Jeg synes det avhenger fullstendig av testene. Med de jeg helst bruker (rosa tidligtest fra Babyplan) kunne jeg se antydning fra 7 dpo. Billigtestene jeg kjøpte på Ebay var fortsatt negative 12 dpo, og det skulle forestille å være samme sensitivitet.
-lykke- Skrevet 19. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2020 19 timer siden, Daisy_B skrev: Hvordan har det gått, har du testet noe mer? Jeg synes det avhenger fullstendig av testene. Med de jeg helst bruker (rosa tidligtest fra Babyplan) kunne jeg se antydning fra 7 dpo. Billigtestene jeg kjøpte på Ebay var fortsatt negative 12 dpo, og det skulle forestille å være samme sensitivitet. Oi, 7 dpo var jo veldig tidlig! Jeg testet fredag ettermiddag igjen (klarte ikke dy meg), fortsatt en svak positiv. Men veldig svak altså. Men på fredag kveld spottet jeg litt, kom litt rosa blod på papiret. Tenkte da at mensen er rett rundt hjørnet. Kom ikke noe mer, og lørdag morgen testet jeg igjen. Da var det ingenting, helt hvit test. På kvelden i går begynte jeg å blø litt friskt etter sex. Så da var jeg i hvert fall sikker på at mensen hadde startet. Men mensen har fortsatt ikke kommet, og jeg har ikke blødd noe utenom de to gangene. Vanligvis pleier jeg å spotte litt en dag før mensen, men da kommer den dagen etter. Når jeg har sex rett før mensen og jeg begynner å blø, pleier det som regel å «starte» mensen, da begynner jeg å blø jevnt like etter. Så jeg skjønner egentlig ikke så mye. Nå sitter jeg bare og venter på en noe forsinket mensen. Men tør ikke teste mer. Hvis jeg fortsatt ikke blør ordentlig innen onsdag tar jeg en ny test. Men det virker jo virkelig ikke som det gikk vår vei denne gangen.
Vestalinn Skrevet 20. januar 2020 #10 Skrevet 20. januar 2020 Synes jeg så noe 9 dpo første gangen (tidlig strimmeltest), fikk positiv CB digital 11 dpo. Andre gangen fikk jeg negativ DB digital CD 12, men positiv test CD 13 (usensitiv strimmel). Helt avhengig av når implantasjon skjer, og den kan jo skje opp til 10 dager etter EL (kanskje jeg bommer litt). Denne kalkulatoren kan hjelpe deg beregne når implantasjon kan skje og når man bør teste (HCG øker først noen dager etter implantasjon har skjedd og blir da først mulig å fange opp for en tidlig test) https://whenmybaby.com/implantation-calculator.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå