Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd microbeedeling med bra resultat? 

Anonymkode: 3eebe...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.  Veldig fornøyd 

Skrevet

Jeg har en microneedling pen. Den setter man på nye nåler hver gang den skal brukes.

Kan stille inn dybde og hastighet. Bruker den 1 gang i måneden på 1 mm i kinn og 0,75 i panne og rundt munn.

Kunne ikke vært mer fornøyd!  Viktig å smøre huden underveis, ellers kjenner du at nålene tugger.

Pennen har jeg kjøpt på Amazon. Dr. pen A6.

Bruker dette serumet: image.png.1967a9e98e45aaf7a2bbc535c2539ed8.png

Skrevet
3 minutter siden, Maddy25 skrev:

Jeg har en microneedling pen. Den setter man på nye nåler hver gang den skal brukes.

Kan stille inn dybde og hastighet. Bruker den 1 gang i måneden på 1 mm i kinn og 0,75 i panne og rundt munn.

Kunne ikke vært mer fornøyd!  Viktig å smøre huden underveis, ellers kjenner du at nålene tugger.

Pennen har jeg kjøpt på Amazon. Dr. pen A6.

Bruker dette serumet: image.png.1967a9e98e45aaf7a2bbc535c2539ed8.png

Er det rynkene som behandles? Og har de blitt mindre eller er det som forebygging? 

Anonymkode: d6c00...5c1

Skrevet

Jeg har også microneedle pennen nevnt over og fikk opplæring av hun jeg tok microneedling profesjonelt hos to ganger først. Jeg har fått både hull-arr flere steder nå, to som jeg la merke til etter første gang og nå har jeg telt 8 etter ca 6 ganger med microneedle pen. Så nå tør jeg ikke mer for jeg ser sammenhengen til det. Men utenom de hullene så blir huden veldig fin og glødene i en ukes tid etterpå men det tror jeg har mer med serumet enn microneedlingen å gjøre for å være ærlig

Anonymkode: 8621b...013

Skrevet

Det er for å forebygge aldring og også forbedre hudkvalitet. Har ingen hudproblermer men har bikka 50, så setter pris på alt som kan forebygge.  Har noen linjer mellom overleppe og nesa. De har blitt merkbart bedre. Har ikke holdt på så lenge, så håper på videre resultater.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Huden min har blitt mye verre etter microoneedling.. Masse rifter som drar seg ut til rynker!! Andre som har opplevd dette?

Anonymkode: c38aa...1ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huden min har blitt mye verre etter microoneedling.. Masse rifter som drar seg ut til rynker!! Andre som har opplevd dette?

Anonymkode: c38aa...1ec

Gjort det hjemme eller hos hudpleier? Evt hvem/hvor?

Anonymkode: 61b16...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...