Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandlingstiden er 8 til 12 uker.. Men hvor lang tid har det tatt for dere som har søkt dette, fra de mottok søknaden til den ble ferdig behandlet? 

Anonymkode: df7b9...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lånekassen jeg tenker på altså

Skrevet

8-12 uker.....

Anonymkode: 16124...864

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8-12 uker.....

Dumt at det skal ta så lang tid mtp at man ikke får søkt før man har født... Hvordan skal man klare 3 måneder uten penger når man skal forsørge 2 barn... De stoppet utbetalingen min på lånet når jeg la inn søknad om foreldrestipend.. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

8-12 uker.....

Anonymkode: 

Noen flere som kan svare? 

Skrevet
5 timer siden, Visdomstannaverker skrev:

Noen flere som kan svare? 

Nei.

Skrevet

.. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumt at det skal ta så lang tid mtp at man ikke får søkt før man har født... Hvordan skal man klare 3 måneder uten penger når man skal forsørge 2 barn... De stoppet utbetalingen min på lånet når jeg la inn søknad om foreldrestipend.. 

Oj, dette var jeg ikke klar over. Jeg har tenkt at det går som normalt og så får man omgjort til stipend i etterkant. Jeg tør nesten ikke søke om det jeg da, får et barn i april.

Anonymkode: 94c9f...e15

Skrevet
På 17.1.2020 den 10.25, AnonymBruker skrev:

Oj, dette var jeg ikke klar over. Jeg har tenkt at det går som normalt og så får man omgjort til stipend i etterkant. Jeg tør nesten ikke søke om det jeg da, får et barn i april.

Anonymkode: 94c9f...e15

For deg vil det gå fint, de stopper utbetalingen for hvert semester. Hadde jeg bare startet permisjon fra skolen etter 15 januar hadde jeg visst fått utbetalt uansett.. Skjønner ikke helt systemet men det er hva jeg tror nå, slik jeg har blitt fortalt, og slik det virker som at det er for meg også, da jeg fikk utbetalt i desember etter fødsel, men ikke nå i januar. 

Skrevet

Engangsstønad fra NAV?

Anonymkode: eb330...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...