Gå til innhold

Hvor veksle inn MYE småpenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor ikke i nærheten av vanlig bank, de fleste som tidligere hadde filialer er lagt ned. 
Så hvor kan man nå veksle inn småpenger? 
I bank i butikk? 

Anonymkode: 0567d...1ff

Skrevet

Kjør til en bank

Anonymkode: 7ff87...c3b

• Liker 3
Skrevet

Om det er store beløp, bank i butikk(sorter etter mynt på forhånd gjerne) eller google etter nærmeste innskuddsautomat. Er det mindre så blir gjerne kiosker osv. glad for småmynt.

Anonymkode: efba2...b1f

Skrevet

Du kan jo gå på en av butikkene med cashguard og stå der og stappe i en og en til du blir lei også 🤪 Eller parkere masse på parkometer? 

Anonymkode: b1ba4...86d

Skrevet

Jeg hadde nesten 1000 kr i mynt. Brukte litt hver gang jeg handlet mat og dro kortet for resten av beløpet. 

Anonymkode: a1c43...b03

Skrevet

Merk at ingen butikk har plikt til å ta mot mer enn 25 av samme valør, dvs 25 x 20-kroninger, 25 x tiere osv. De kan med loven i hånd nekte å ta i mot større beløp. Du må derfor ikke bli overrasket over at noen nekter å ta i mot denne mynten. Jeg vet min lokale Coop-butikk har en myntautomat som gir deg til tilgodebeløp du kan ha dle for i butikken feks 

Skrevet

Dersom det er veldig mye, så ville jeg tatt meg bryet med en vanlig bank med «vekslingsautomat», selv om du må reise litt.

Skrevet

Innskuddsautomater. Per i dag har DNB to stk i hele Oslo.

Anonymkode: 08336...15a

Skrevet

Butikkene på kjøpesenteret her jeg bor ber folk om småpenger, jeg bruker mye kontanter og legger alltid vekslepenger i en skål hjemme. En gang i mnd tar jeg runden og flere butikker veksler til seg rundt 200-300kr i småmynt, så mitt inntrykk er at de fleste butikker uten sånn cashguard og sånn, trenger mye vekslepenger

Anonymkode: 72732...df3

Skrevet

I min bank kan eg tømme alle myntane i ei skål, så blir myntane telt og satt inn på konto. 

Skrevet

Posten har sånn myntteller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...