Gå til innhold

Sex-chat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettdate-tider. Har kommet i kontakt med en mann som virker lovende. Han virker åpen og ærlig. Planen er å møte ham til uka. 

Selv er jeg glad i sex, er nysgjerrig og åpen. Chatten vår har utviklet seg veldig i den retningen. Blir kanskje rart å se typen i øynene etter chatten vår, men.... 

Hvilke erfaringer har folk gjort i fh til sånt?Er det flere som lett lar seg rive med på sex-chat? 

Har noen startet et forhold på basis av sex-chat? 

Anonymkode: 94603...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettdate-tider. Har kommet i kontakt med en mann som virker lovende. Han virker åpen og ærlig. Planen er å møte ham til uka. 

Selv er jeg glad i sex, er nysgjerrig og åpen. Chatten vår har utviklet seg veldig i den retningen. Blir kanskje rart å se typen i øynene etter chatten vår, men.... 

Hvilke erfaringer har folk gjort i fh til sånt?Er det flere som lett lar seg rive med på sex-chat? 

Har noen startet et forhold på basis av sex-chat? 

Anonymkode: 94603...7ae

Noen du skal møte for en date, eller kun sex?

Finnes chatsider som ivaretar begge interesser.

Anonymkode: de364...3af

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det, men det spolerer alltid det å bli seriøse sammen. Man hopper over mange viktige bli-kjent trinn som er altfor teit å spørre om først etter man har ligget sammen

Anonymkode: 8f612...166

• Liker 1
Skrevet

Fungerer perfekt for tøm og røm fantasiene, men jeg har alltid reist hjem etter evt runde to på morgen om han orker 😏

Anonymkode: 8bf1f...b07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...