Anon93 Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Hjelp! Altså, jeg har aldri fått en orgasme med en gutt før, har dere noen triks? Klarer det selv, med vibrator vell og merke.. kjenner jeg blir så stresset siden alt handler om sex rundt om kring over alt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Hvor gammel er du? Jeg fikk det ikke med parner før jeg var 27. Unge gutter er ræva i senga Anonymkode: 35896...f55 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 Slappe av og ikke stresse. Det er ingen konkurranse. Ro ned. Det er ikke en plikt å komme hver gang. Anonymkode: bb87b...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Gjør du en "Innsats" under sex da? Jeg kommer ikke bare av penis i vagina.. det er det ganske få som gjør. Anbefaler deg å kjøpe en womanizer feks, den er perfekt å bruke sammen under samleiet. Anonymkode: b3a09...af2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjør du en "Innsats" under sex da? Jeg kommer ikke bare av penis i vagina.. det er det ganske få som gjør. Anbefaler deg å kjøpe en womanizer feks, den er perfekt å bruke sammen under samleiet. Anonymkode: b3a09...af2 Er da fullt mulig med hender og munn. Dra med seg maskiner i senga, nei takk. Ikke rart kvinner ikke kommer da. Anonymkode: bb87b...b5e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 Jeg kommer best ved stimulering utenpå i tillegg til han, så jeg liker best å ri da det er lett å komme til. Jeg brukte et år på å komme sammen med mannen min. Slapp av og si til han hvordan du vil ha det Anonymkode: de517...4a2
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du en "Innsats" under sex da? Jeg kommer ikke bare av penis i vagina.. det er det ganske få som gjør. Anbefaler deg å kjøpe en womanizer feks, den er perfekt å bruke sammen under samleiet. Kjempehot tips! Håper det er flere som bruker leketøy under sex, kvinner som sørger for sin egen orgasme er for meg ekstremt tennende. Det er ingen ting å skjemmes av å bruke leketøy TS... Godtar han det ikke, finner du bare deg en ny som tåler det. Du har et langt sexliv foran deg, så å investere i forståelsesfull partner er gull for fremtiden din.
Anon93 Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2020 Jeg er 25 år.. takk for alle svar så langt 😄
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #9 Skrevet 16. januar 2020 Inkluder vibratoren i sameiet! 😁 Funker fett i de fleste stillinger hvis du har en liten, nett en med litt styrke 😉 Og forsøk å bare slappe av og nyte det. Kommer du så kommer du, gjør du det ikke, vel, så var det sikkert fortsatt deilig uansett? 😊 Lykke til! Anonymkode: 8069c...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå