Gjest brud i sommer Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Er det noen her som skal ha en sanger i kirken som skal synge en spesiell sang for dere? I såifall lurer jeg på om det er en dere kjenner eller om dere leier h*n inn. Lurer nemlig på om det er vanlig å leie en sanger til å synge i kirken.
Pandore Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Vi skal ha ei venninne av svogeren min til å synge i kirka. Men jeg tror nok det er mange som leier noen til å synge....
majan Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 vi har leid inn ei som skal synge to sanger for oss,
Gjest mn Skrevet 4. juni 2005 #4 Skrevet 4. juni 2005 hei min kusine skal synge from this moment,og en kamerat skal spille fioliln eller ennet som passer,han kan spille det meste og bor du i bergen så kan jeg absolut anbefale han å spille,ikke dyr.
Lemona Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 Det blir vel sånn at har du bekjente som er flinke til å synge så bruker du dem. Hvis ikke leier du inn. I bryllupene jeg har vært i har vel halvparten hatt kjentfolk til å synge, de andre har leid inn. Selv har vi leid inn en sangerinne som bor rett nede i gata til å synge for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå