AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Hva er egentlig definisjon på ei trang vagina å ei vid? Man svulmer jo naturligvis opp å blir videre når man er kåt, men hvor går grensa på at man er vid? Å når er man trang? sikkert ekstremt dårlig formulert spørsmål, men lurer på dette! Mange sier «de eeeer så trang, får ikke inn en tampong engang», dette er vel normalt når man ikke et et sekund kåt og våt?? Er det «In» å påstå at man er så ekstremt trang? Anonymkode: 58768...114 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig definisjon på ei trang vagina å ei vid? Man svulmer jo naturligvis opp å blir videre når man er kåt, men hvor går grensa på at man er vid? Å når er man trang? sikkert ekstremt dårlig formulert spørsmål, men lurer på dette! Mange sier «de eeeer så trang, får ikke inn en tampong engang», dette er vel normalt når man ikke et et sekund kåt og våt?? Er det «In» å påstå at man er så ekstremt trang? Anonymkode: 58768...114 Hehe skjønner hva du mener. Jeg har født to barn å tror jeg er helt normal der nede. Ingen som har klaget, å alle jeg har ligget med kommer raskt. Men jeg sliter jo også med å få inn en tampong. Det har jo ingen verdens ting med at jeg er trang å gjøre. Anonymkode: d09f4...c76 3
Hr. Aktiv Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe skjønner hva du mener. Jeg har født to barn å tror jeg er helt normal der nede. Ingen som har klaget, å alle jeg har ligget med kommer raskt. Men jeg sliter jo også med å få inn en tampong. Det har jo ingen verdens ting med at jeg er trang å gjøre. Anonymkode: d09f4...c76 Som mann merker jeg ingenting forskjell etter noen fødsler. Kun det visuelle ble litt forandret mtp. sting. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Forskjellen er himmel-vid:-) Anonymkode: 42ea6...d1d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 Hadde en diskusjon om dette med en mann for en stund siden. Han hevdet at de som er mindre trange er mindre trange inni, altså det er mer som å komme inn i en stor grotte enn at det er trangt hele veien. Og det er visstnok deiligere når de kjenner veggen på vagina langs hele penis enn kun i åpningen. Kvinner som har født er visst mer som en stor grotte enn de som ikke har født. Ifølge han. Jeg aner ikke om det er sånn eller det er sant. Anonymkode: 742a9...203
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 Fitta blir ikke videre når kvinner blir kåt, noen blir bare mere våt enn andre og det føles vidt. Utrolig hvordan vaginaen tilpasser seg alle kuktykkelser, uten den evnen tør jeg ikke å tenke på hvordan det har vært🙄 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en diskusjon om dette med en mann for en stund siden. Han hevdet at de som er mindre trange er mindre trange inni, altså det er mer som å komme inn i en stor grotte enn at det er trangt hele veien. Og det er visstnok deiligere når de kjenner veggen på vagina langs hele penis enn kun i åpningen. Kvinner som har født er visst mer som en stor grotte enn de som ikke har født. Ifølge han. Jeg aner ikke om det er sånn eller det er sant. Anonymkode: 742a9...203 For han har hatt sex med såpass mange kvinner som har født at han kan uttale seg om hvordan gjennomsnittet av kvinner som har født kjennes ut? Anonymkode: d09f4...c76 6
Jr.Garcon Skrevet 16. januar 2020 #9 Skrevet 16. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig definisjon på ei trang vagina å ei vid? Man svulmer jo naturligvis opp å blir videre når man er kåt, men hvor går grensa på at man er vid? Å når er man trang? sikkert ekstremt dårlig formulert spørsmål, men lurer på dette! Mange sier «de eeeer så trang, får ikke inn en tampong engang», dette er vel normalt når man ikke et et sekund kåt og våt?? Er det «In» å påstå at man er så ekstremt trang? Anonymkode: 58768...114 Aldri vært med noen som jeg her tenkt "oi , så vid" 🤣 Kan ikke skjønne hvorfor det skal være inn å påstå at man er ekstremt trang. Får jo bare vaginisme assosiasjoner. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #10 Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en diskusjon om dette med en mann for en stund siden. Han hevdet at de som er mindre trange er mindre trange inni, altså det er mer som å komme inn i en stor grotte enn at det er trangt hele veien. Og det er visstnok deiligere når de kjenner veggen på vagina langs hele penis enn kun i åpningen. Kvinner som har født er visst mer som en stor grotte enn de som ikke har født. Ifølge han. Jeg aner ikke om det er sånn eller det er sant. Anonymkode: 742a9...203 Dette stemmer på en prikk. Anonymkode: 42ea6...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #11 Skrevet 16. januar 2020 En ting som er verdt å nevne: jeg har fått høre at jeg er vid en gang forresten! Han hadde en skikkelig liten og tynn penis, hvor jeg ikke kjente en dritt. Jeg tok meg virkelig ikke nær av at han syns jeg var vid for å si det sånn. Så om noen syns noen er veldig vide: det kan ha noe med at de er veldig små. Anonymkode: d09f4...c76 7
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #12 Skrevet 16. januar 2020 Født eller ikke født, kjenner ikke noe vesentlig forskjell, kanskje en tendens våtere, men det kan jo komme av at hun er mere tent eller at det kommer med alderen🤔 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #13 Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Født eller ikke født, kjenner ikke noe vesentlig forskjell, kanskje en tendens våtere, men det kan jo komme av at hun er mere tent eller at det kommer med alderen🤔 Kanskje vi kvinner slapper mer av, samt vet hva vi liker, tør å si hva vi liker når vi blir eldre. Som igjen gjør at vi er mye våtere når vi har sex. Bare en tanke. Anonymkode: d09f4...c76 3
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #14 Skrevet 16. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vi kvinner slapper mer av, samt vet hva vi liker, tør å si hva vi liker når vi blir eldre. Som igjen gjør at vi er mye våtere når vi har sex. Bare en tanke. Musikk i mine ører, du beskriver det jeg ikke fikk til å ordlegge meg. Uten tvil, modne damer som sitter på svaret... Uten tvil at jeg elsker slike kvinner, det er så godt å dele forståelse og erfaring😘 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #15 Skrevet 16. januar 2020 Alle får vel høre at de er trange, ingen menn som tør si noe annet 🙈 Anonymkode: e9262...9d1 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #16 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Musikk i mine ører, du beskriver det jeg ikke fikk til å ordlegge meg. Uten tvil, modne damer som sitter på svaret... Uten tvil at jeg elsker slike kvinner, det er så godt å dele forståelse og erfaring😘 Skal sies at jeg ikke er eldre enn 28. Men kjenner allerede på denne tryggheten. Blir vel selveste Niagara falls med årene. Anonymkode: d09f4...c76 2
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #17 Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal sies at jeg ikke er eldre enn 28. Men kjenner allerede på denne tryggheten. Blir vel selveste Niagara falls med årene. ...og det skal sies jeg er 48, men jeg blir bare våtere og våtere. Ja men selv om du er 28 er du jo moden og erfaren... Blir aldri for vått og det gjør meg mere utholdene, våtheten gir bare bedre lyder, det er noe jeg tenner like mye på😅 1
fiskennemo Skrevet 16. januar 2020 #18 Skrevet 16. januar 2020 45 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Fitta blir ikke videre når kvinner blir kåt, noen blir bare mere våt enn andre og det føles vidt. Utrolig hvordan vaginaen tilpasser seg alle kuktykkelser, uten den evnen tør jeg ikke å tenke på hvordan det har vært🙄 😂 Hvordan tror du fisting er mulig egentlig? JO, når man er kåt slapper musklene rundt skjeden av slik at den blir både lengre og mer åpen. En våt mus kan utvide seg ca. 200%. 2
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #19 Skrevet 16. januar 2020 6 minutter siden, fiskennemo skrev: Hvordan tror du fisting er mulig egentlig? Tror du fisting er skapt av gud? Nei, da stoler jeg mere på min egen erfaring og modne kvinner😉 200%😂 Da hadde hun revnet for lenge siden... hvis du antyder det under fødsel, så forbereder kroppen sin til å føde, og det er langt unna det vi diskuterer her nå🤨 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #20 Skrevet 16. januar 2020 Takk for seriøse svar på mitt merkelige formulerte spørsmål!😁 Mye av dette gir mening! Jeg kan selv slite med å få i en tampong, tenker ikke at jeg er «trang» av den grunn, men får inn en del fingre når jeg er våt og kåt nok. Dette erfarer jeg også med min partner (som også er kvinne) jo kåtere og våtere jo flere fingre får jeg inn, merker også at «innsiden» blir mer elastisk. TS Anonymkode: 58768...114 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå