AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Har som sikkert mange andre kvinner ønsker om å få bort denne bulken som dukker opp over buksene. Jeg kan ikke bruke hold in som presser på bukområdet så det utgår, men kanskje det er mulig å kjøpe hold in i en større størrelse? Jeg er slank, og ønsker bare å flate ut dette området foran og bak slik at jeg kan gå med mer tettsittende klær. Tips? Anonymkode: d9c1a...a52
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Jeg bruker bukser med høyt liv. Da ser jeg mye slankere ut med en gang. Er slank, men har muffintopp jeg også.. Anonymkode: 2f05b...b6b 2
Roci Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har som sikkert mange andre kvinner ønsker om å få bort denne bulken som dukker opp over buksene. Jeg kan ikke bruke hold in som presser på bukområdet så det utgår, men kanskje det er mulig å kjøpe hold in i en større størrelse? Jeg er slank, og ønsker bare å flate ut dette området foran og bak slik at jeg kan gå med mer tettsittende klær. Tips? Anonymkode: d9c1a...a52 Lindex har en lett shaping-topp som glatter ut uten å stramme nevneverdig: https://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/7173538/Shaping-Topp/
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 3 timer siden, Roci skrev: Lindex har en lett shaping-topp som glatter ut uten å stramme nevneverdig: https://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/7173538/Shaping-Topp/ Takk! Den så bra ut. Vet du om den har en tendens til å skli veldig opp i midjen? Anonymkode: d9c1a...a52
Roci Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Den så bra ut. Vet du om den har en tendens til å skli veldig opp i midjen? Anonymkode: d9c1a...a52 Nei, jeg synes ikke det, den sitter bra på meg, og jeg er av det litt rundere slaget :)
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 Syntes muffintop er ganske så sexy Anonymkode: 68252...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå