Gå til innhold

Bli kvitt "muffintoppen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som sikkert mange andre kvinner ønsker om å få bort denne bulken som dukker opp over buksene. Jeg kan ikke bruke hold in som presser på bukområdet så det utgår, men kanskje det er mulig å kjøpe hold in i en større størrelse? Jeg er slank, og ønsker bare å flate ut dette området foran og bak slik at jeg kan gå med mer tettsittende klær. Tips?

Anonymkode: d9c1a...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: eb8f3...e3b

• Liker 2
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg bruker bukser med høyt liv. Da ser jeg mye slankere ut med en gang. Er slank, men har muffintopp jeg også.. 

Anonymkode: 2f05b...b6b

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har som sikkert mange andre kvinner ønsker om å få bort denne bulken som dukker opp over buksene. Jeg kan ikke bruke hold in som presser på bukområdet så det utgår, men kanskje det er mulig å kjøpe hold in i en større størrelse? Jeg er slank, og ønsker bare å flate ut dette området foran og bak slik at jeg kan gå med mer tettsittende klær. Tips?

Lindex har en lett shaping-topp som glatter ut uten å stramme nevneverdig: https://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/7173538/Shaping-Topp/

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Den så bra ut. Vet du om den har en tendens til å skli veldig opp i midjen?

Nei, jeg synes ikke det, den sitter bra på meg, og jeg er av det litt rundere slaget :) 

Skrevet

Syntes muffintop er ganske så sexy

Anonymkode: 68252...850

Skrevet

1796943743_flat550x550075f_u1.jpg.ab35ba4f2f16bf0c85efc9579cccb379.jpg

Anonymkode: 08c71...095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...