Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Sist vi skulle på ferie kjøpte vi Bugaboo Bee 5. Jeg er egentlig veldig fornøyd med denne, men synes nye Stokke Beat ser enda bedre ut. Er det noen som har erfaring med denne? Har dere prøvd Bee?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt Bee5 og har nå Beat. Beat er mye mer vogn. Full liggestilling med fotbrett, og fantastisk kalesje som dekker hele barnet, inkludert bena, selv i full liggestilling. Lett å slå sammen, god å trille, lett å trille inntil bord så den fungerer som en stol, enorm varekurv. Den rett og slett en perfekt trille! 

Likte Bee5 også, særlig at den var fantastisk å trille (på jevnt underlag/inne), men resten er Beat bedre på, uten tvil. Likte etter hvert ikke at den var så lav, at varekurven var relativt liten, at hjulene var bittesmå, og at den ikke har fotbrett. Kan ha easygrow sitt, men det er irriterende å måtte ha ekstra.

Anonymkode: 0a6a4...b3c

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt Bee5 og har nå Beat. Beat er mye mer vogn. Full liggestilling med fotbrett, og fantastisk kalesje som dekker hele barnet, inkludert bena, selv i full liggestilling. Lett å slå sammen, god å trille, lett å trille inntil bord så den fungerer som en stol, enorm varekurv. Den rett og slett en perfekt trille! 

Likte Bee5 også, særlig at den var fantastisk å trille (på jevnt underlag/inne), men resten er Beat bedre på, uten tvil. Likte etter hvert ikke at den var så lav, at varekurven var relativt liten, at hjulene var bittesmå, og at den ikke har fotbrett. Kan ha easygrow sitt, men det er irriterende å måtte ha ekstra.

Tusen takk for super info :)

Skrevet

Er ikke beat omtrent like stor som Fox sammenslått?

Anonymkode: daf2f...b37

Gjest Geirfuglen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke beat omtrent like stor som Fox sammenslått?

Den er såpass? Jeg har ikke sett den i butikkene, så jeg vet ikke.

Skrevet
3 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Her får du vite absolutt alt du trenger å vite. Vurderte den selv da den kom ut. Men endte med City mini GT istedenfor.

Skulle ha en liten vogn til bilen og på ferier. Denne ble for stor husker jeg 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her får du vite absolutt alt du trenger å vite. Vurderte den selv da den kom ut. Men endte med City mini GT istedenfor.

Skulle ha en liten vogn til bilen og på ferier. Denne ble for stor husker jeg 

Tusen takk! 😊

Skrevet
2 timer siden, Geirfuglen skrev:

Nei, fox blir mye mer ruvende.

Beat tar ca like stor plass som Bee, men blir ikke «smalere» slik Bee blir. Til gjengjeld kan den stå på høykant når den er sammenslått, noe som sparer mye plass!

Tar liten plass i bil, og mtp reising med fly må jo alle som ikke er bittesmå sendes i prampack uansett. Og de bittesmå flybagasjevognene gidder jeg ikke å trille rundt en hel ferie. Det er ikke nok vogn for vårt bruk (soving, turer). 

Skrevet

Har beat, veldig fornøyd!

Anonymkode: b59b0...9c2

Skrevet

Beat er super. Skulle egentlig kjøpe den, men hadde behov for en vogn som var enda mer trille da jeg har Trailz fra før. 

Endte med Bugaboo ant og er sinnsykt fornøyd med den..! 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...