Gå til innhold

Pris på nettbasert foreldrekurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva ville dere betalt for et nettbasert kurs på 12 moduler over ti uker? Dette kurset handler om hvordan man kan snakke til barna sine for å unngå mas og kjefting. Fikk helt bakoversveis når jeg så prisen på 11900 kr. Fikk 5000 kr rabatt, så må «bare» betale 6900 kr. Synes fortsatt prisen er svimlende!! Er det bare meg??

Anonymkode: 01e52...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville i utgangspunktet kontaktet helsestasjonen og hørt om kommunen hadde noe tilbud i foreldreveiledning.

Anonymkode: 1ddce...a67

• Liker 2
Gjest YtreYtterst
Skrevet (endret)

Nettkurs i alle mulige former ser ut til å ha tatt av litt de siste årene. Jeg ville vært rimelig skeptisk til å betale så mye for informasjon som sannsynligvis er tilgjengelig på andre måter. Er det fagpersoner som står bak kurset? 

Endret av YtreYtterst
Skrevet

Hun er lærer. Og det er ikke krise hjemme hos oss, så det er ikke sånn at vi virkelig trenger det. Liker bare å hente og samle ulik kunnskap. Det kurset ser veldig bra ut, jeg stusset bare veldig på prisen og lurte på om det virkelig er et slikt beløp man må regne med å betale.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er lærer. Og det er ikke krise hjemme hos oss, så det er ikke sånn at vi virkelig trenger det. Liker bare å hente og samle ulik kunnskap. Det kurset ser veldig bra ut, jeg stusset bare veldig på prisen og lurte på om det virkelig er et slikt beløp man må regne med å betale.

Nei, det er et særdeles høyt beløp. Styr unna! 

Anonymkode: 9f159...cba

Skrevet

Styr unna. De vil bare tjene penger, det er på grensen til svindel. 

Anonymkode: 359c6...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...