AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Skal på tur med mannen fredag-mandag og venter mensen mandag eller tirsdag. Er i PP1, barn nr 2. Tenker å ta en graviditetstest på fredag morgen, og hvis den er negativ så lurte jeg på om det er innafor å drikke alkohol? Ikke fylla, men det blir gjerne et glass til lunsj, et til middag og litt på kvelden på sånne turer. Hva tenker dere? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f2fd5...187
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Jeg lever som ikke-gravid frem til det motsatte er bevist. Prøvd en stund nå, og om jeg ikke skulle få kost meg med et glass vin i tillegg til at jeg depper fordi jeg ikke har blitt gravid enda hadde jeg blitt sprø 😅 Synes det er lurt å ta en test fredag, slik har jeg også gjort det før helger jeg vet vi skal noe. Om den er negativ så kos deg uten dårlig samvittighet 😊 Anonymkode: 31cbc...34d 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 Jeg gjorde det samme, om mensen skulle komme mandag tok jeg test fredag/lørdag om det skjedde noe i helgen. Drakk hvis den var negativ. Nå var jeg prøver lenge da og etterhvert ble jeg oppriktig lei av å måtte leve som gravid halve måneden. Anonymkode: 6c213...268 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal på tur med mannen fredag-mandag og venter mensen mandag eller tirsdag. Er i PP1, barn nr 2. Tenker å ta en graviditetstest på fredag morgen, og hvis den er negativ så lurte jeg på om det er innafor å drikke alkohol? Ikke fylla, men det blir gjerne et glass til lunsj, et til middag og litt på kvelden på sånne turer. Hva tenker dere? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f2fd5...187 Dette må du bare vurdere selv jeg holder meg helt unna alkohol og tobakk da dette er eneste legene har fortalt å holde meg unna. Har vært prøver i snart 4 år Anonymkode: 9bb2e...9f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå