AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg har gått VG1 og VG2 yrkesfag, men ikke tatt fagbrev. Så har jeg gått påbygning. Hvilke karakterer gjelder når jeg søker inn på høyskole, og hvilke karakterer blir regnet med i snittet? Blir programfagene fra VG1 og VG2 også regnet med? Anonymkode: 4057b...81b
Mhmjadda Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Sjekk samordna opptak og eventuelt regler for det studieprogrammet du vil inn på. Du kan ikke stole på svar gitt her med mindre de også oppgir kilder, og da må du uansett sjekke kildene - så du kan like gjerne gå direkte til fasiten med en gang.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 https://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/yrkesopplaering/ Les der. Anonymkode: bfbd6...b98
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Hvis du har gått påbygg så har du vel fått et vitnemål? Det skal ligge på samordna også. Sjekk der. Alle karakterene som er på vitnemålet teller. Anonymkode: cce00...bef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå