AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #21 Skrevet 19. januar 2020 Finnes det slike inngrep som er reverserbare? Jeg hørte at de hadde kommet et stykke med å istedenfor å kutte sædlederne, så sprøytes det inn en form for gele som tetter sædlederne, og dette skal da kunne fjernes igjen på et senere tidspunkt. Ellers hvordan er det med å få reparert sædlederne igjen? Anonymkode: 38081...737
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #22 Skrevet 20. januar 2020 Kjenner til en som fikk tilbud om to sprøyter istedet for inngrepet. Testosteron og to hormoner til. Reverserbart. Måtte fylle på hver 2. Mnd. Vet ikke mer om det. Trodde ikke det var kommet noe sånt for menn ennå. Noen andre som vet? Anonymkode: 90ce9...57d
blaffen Skrevet 27. januar 2020 #23 Skrevet 27. januar 2020 Litt tilfeldigvis så gjorde jeg dette samtidig med en kamerat. Litt usikker på detaljene men han var litt uheldig så han fikk en slags reaksjon og pungen var på størrelse med en appelsin og svært vond i flere uker etterpå. Min egen operasjon gikk helt fint. Den står og spruter akkurat som før men av og til kan jeg merke svake stikkende smerter i sædlederne.. Litt som 'ballspreng' bare at det er litt vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå