Gå til innhold

Hun lurer på hvorfor jeg ikke sendte dickpic. Hva faen vil dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 15.1.2020 den 23.16, AnonymBruker skrev:

En annen ting hvis du først skal sende det,da må kuken være hard ellers er det jo ikke noe tennende å se på! Hadde en knullevenn som flere ganger sendte bildet av kuken når den var slapp 😮 Hva er poenget med DET liksom? Hadde han sendt bildet av når kuken var hard så hadde jeg blitt kåt umiddelbart!

Anonymkode: 5aead...6a4

Og?

Anonymkode: 8d7ef...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.1.2020 den 23.16, AnonymBruker skrev:

En annen ting hvis du først skal sende det,da må kuken være hard ellers er det jo ikke noe tennende å se på! Hadde en knullevenn som flere ganger sendte bildet av kuken når den var slapp 😮 Hva er poenget med DET liksom? Hadde han sendt bildet av når kuken var hard så hadde jeg blitt kåt umiddelbart!

Anonymkode: 5aead...6a4

Ikke enig. 

Tenner jeg på fyren, tenner jeg på penisen - uansett tilstand ;)

Skrevet
På 15.1.2020 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Det virker jo som verdens største problem i verden for kvinner at de får dickpics! Er det rart jeg blir forvirra? Er overbevist at kvinner synes pe9s er ekkelt. Kanskje mange kvinner burde holde mere kjeft?

Anonymkode: afb17...d50

Det er jo når det skjer uoppfordret helt ut av det blå uten at det var flørting i forkant en gang

Skrevet
28 minutter siden, Krisjørgen skrev:

Ikke enig. 

Tenner jeg på fyren, tenner jeg på penisen - uansett tilstand ;)

Seriøst, en slapp penis ligner på en stor veps. 

Anonymkode: d18b9...b7e

Skrevet

De fleste av oss vil ikke ha. 

image.png.68b2e66700c82a252a579a9d05ba9459.png

Anonymkode: e9754...71a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst, en slapp penis ligner på en stor veps. 

Seriøst, da bruker du fantasien din feil 😉

Skrevet
On 1/15/2020 at 11:10 PM, AnonymBruker said:

Kvinner hater jo dickpick, eller? Forvirra. Hun ber om det. Er det en felle? Trodde penis var «ekkel på bilde» eller « alle peniser er stygge» eller « vi vil ikke se pikken deres, ekle gris». Hva skjer a, kvinner?

Dette er veldig enkelt.

Kvinner er individer. Forhold deg til hva individet foran deg ønsker eller ikke. 

Anonymkode: 60303...9ed

• Liker 3
Skrevet

Forstår ikke menn som sender dick picks uoppfordret til kvinner. Er selv ok utrustet (16 cm lengde/15 cm omkrets erigert), men tror ytterst få kvinner har noen interesse av å se penisen min. Ser mest på dick picks som en moderne form for blotting.

Mann

Anonymkode: 5fb92...056

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Krisjørgen skrev:

Seriøst, da bruker du fantasien din feil 😉

Den ligner på det den ligner på. 

Skrevet

Det er ikke dickpics i seg selv som er problemet, men at gutter ofte sender det uoppfordret. Jeg liker penis, men det betyr ikke at jeg setter pris på blotting. 

• Liker 2
Skrevet
På 15.1.2020 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Det virker jo som verdens største problem i verden for kvinner at de får dickpics! Er det rart jeg blir forvirra? Er overbevist at kvinner synes pe9s er ekkelt. Kanskje mange kvinner burde holde mere kjeft?

Huff ja, kvinner er skikkelig frekke som ikke bare kan la deg få drive på med seksuell trakassering i fred! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...