AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #21 Skrevet 15. januar 2020 Kvinner hater uønskede dickpics. Hun ber om det, så hun ønsker det tydeligvis. Det er nok ingen felle, men når hun vurderer deg seksuelt så er det greit å vite på forhånd hvordan pikken ser ut så man ikke kaster bort tid på å flørte med en som blir et dårlig ligg. Du behøver ikke sende hvis du ikke vil, man skal alltid være forsiktig med å sende andre intime bilder. Om du syns det er ubehagelig at hun spør så si fra at det er upassende og ubehagelig at hun spør. Anonymkode: 05f45...f9a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #22 Skrevet 16. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker jo som verdens største problem i verden for kvinner at de får dickpics! Er det rart jeg blir forvirra? Er overbevist at kvinner synes pe9s er ekkelt. Kanskje mange kvinner burde holde mere kjeft? Anonymkode: afb17...d50 Kanskje du burde tenke mer med hodet? Anonymkode: f0a61...c12 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #23 Skrevet 16. januar 2020 Dette er veldig enkelt: Få kvinner ønsker dick pics fra menn de ikke dater eller flørter med Mange kvinner ømsker bilde av en de allerede er sammen med eller flørter med. Hun har sagt at hun gjerne vil se deg, så kjør på. Anonymkode: 5e5e1...da3 4
Svartfugl Skrevet 16. januar 2020 #24 Skrevet 16. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner hater jo dickpick, eller? Forvirra. Hun ber om det. Er det en felle? Trodde penis var «ekkel på bilde» eller « alle peniser er stygge» eller « vi vil ikke se pikken deres, ekle gris». Hva skjer a, kvinner? Anonymkode: afb17...d50 Vi er alle forskjellige. Jeg synes ikke dickpics er så innmari fint eller tennende, men noen liker det sikkert. Om hun ønsker dickpics og du er komfortabel med å sende sånt, så sender du det. Hvis ikke driter du i det. Ganske enkelt, spør du meg. 2
Sphere Skrevet 16. januar 2020 #25 Skrevet 16. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig enkelt: Få kvinner ønsker dick pics fra menn de ikke dater eller flørter med Mange kvinner ømsker bilde av en de allerede er sammen med eller flørter med. Hun har sagt at hun gjerne vil se deg, så kjør på. Anonymkode: 5e5e1...da3 Dette. Min erfaring er at når flørten mellom oss hetes skikkelig opp, pleier hun å etterlyse det selv. Hadde jeg derimot flerret avgårde et bilde før denne oppvarmingen, ville hun nok ha avsluttet flørten. Før du har trykket på de rette knappene er hun ikke interessert i å se pikken din. Det bør ikke være så vanskelig. Her har du åpenbart gjort noe riktig og fått klarsignal, så kjør på! 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #26 Skrevet 16. januar 2020 Åh så sinna TS ble da. Det må være bra frustrerende å ikke klare å forstå damer ja. liker du nakenbilder av damer? Regner med det. Du liker vel å motta slike bilder fra noen du tenner på regner jeg med? Men, Hvis 40 år gamle Magda på 150kg fra jobben din, som du egentlig ikke synes er så spesielt attraktiv, du synes egentlig at hun er det stikk motsatte av attraktiv, hadde sendt deg bilder av kroppen sin HELT UTE AV DET BLÅ, hadde du likt det? Ville du blitt glad for å se Magda bretta ut på et bilde? Eller hadde du syntes det var litt ekkelt? Anonymkode: 0a8dc...842 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #27 Skrevet 16. januar 2020 Det er når jeg leser tråder som dette at jeg skjønner hvorfor færre og færre menn får formert seg. Anonymkode: 99b93...3d5 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #28 Skrevet 16. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker jo som verdens største problem i verden for kvinner at de får dickpics! Er det rart jeg blir forvirra? Er overbevist at kvinner synes pe9s er ekkelt. Kanskje mange kvinner burde holde mere kjeft? Anonymkode: afb17...d50 Du er jo mann. Liker du absolutt alle de samme tingene som alle andre menn du har møtt i ditt liv? Du har altså aldri møtt en mann som foretrekker noe annet enn deg på noe punkt i livet? Nei? Så hvorfor i all verden tenker du at alle kvinner er like og mener det samme? Jeg beklager, men jeg hadde i hvertfall ikke anledning til å stille på den internasjonale kvinnekonferansen der alle ble enige om hva vi kvinner skal mene om alt mulig rart... Kvinner er altså forskjellige. Det er derfor ikke helt overraskende at du har klart å finne en kvinne som faktisk vil ha dickpicks. Fordi kvinner er ulike individ med ulike tanker, meninger og følelser. Sjokkerende nok. Når det gjelder dickpicks så tror jeg nok det er flere som misliker enn som liker. Og de fleste kvinner er vel nokså enige om at å sende dickpicks oppfordret er en uting. Poenget er at man skal få velge selv om man vil få andres kjønnsorganer i trynet! Anonymkode: 07649...2da 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #29 Skrevet 16. januar 2020 Nøkkelordet her er «uoppfordret». Uoppfordrete dickpicks er ikke greit. Nesten alle er enige om det. Men mange synes vel det er fint å få et dickpick av noen man kjenner, liker og har snakket med om det. Anonymkode: 07649...2da 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #30 Skrevet 16. januar 2020 Kvinner fungerer vel som menn når det kommer til det å ville bestemme selv. Forskjellen er bare at menn driter i alt og bare gjør som de vil. Mens kvinner tar oftere (litt for ofte mener jeg) hensyn til andre. Anonymkode: 20ba1...ad1
Nuith Skrevet 16. januar 2020 #31 Skrevet 16. januar 2020 Menn er jo like ille på det området. Jeg har en mannlig kollega som ELSKER å sende og motta dickpics fra andre menn, men den ene gangen han sendte det til feil mann på jobb, DA ble det oppvask da, med HR på banen og hele pakka. Man skulle nesten tro at ikke alle menn elsker å få uoppfordrede dickpics fra andre menn, selv om noen av dem elsker det... 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #32 Skrevet 16. januar 2020 Altså, å sende dickpic til noen du ikke har møtt før er jo psyko. Hvis det er noe som skjer ofte er flere skada menn der ute enn jeg trodde. Men hva med tinder da? Man matcher jo bare folk man synes er attraktive. Hvorfor er det ikke bra om en attraktiv mann som du har matchet på tinder sender deg dickpick. Hvem som helst av mine tindermatcher kunne sendt meg bilde av musa og det hadde vært helt OK. Anonymkode: afb17...d50
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #33 Skrevet 16. januar 2020 Hva om noen du ikke kjenner sender dickpick, og det er kjempe ekkelt og huff a meg. Så går det ett år og du får dickpick av en mann du er kjempe gira på, men det er egentlig det samme bildet du fikk for ett år siden. Er det nå et digg bilde eller ett ekkelt bilde? Anonymkode: afb17...d50
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #34 Skrevet 16. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om noen du ikke kjenner sender dickpick, og det er kjempe ekkelt og huff a meg. Så går det ett år og du får dickpick av en mann du er kjempe gira på, men det er egentlig det samme bildet du fikk for ett år siden. Er det nå et digg bilde eller ett ekkelt bilde? Anonymkode: afb17...d50 Hæ? Anonymkode: b204d...8b3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #35 Skrevet 16. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om noen du ikke kjenner sender dickpick, og det er kjempe ekkelt og huff a meg. Så går det ett år og du får dickpick av en mann du er kjempe gira på, men det er egentlig det samme bildet du fikk for ett år siden. Er det nå et digg bilde eller ett ekkelt bilde? Anonymkode: afb17...d50 Hør her, incel soldat. Det handler ikke om mannen er kjekk eller stygg, penisen stor eller liten. Det handler ikke om penisen i seg selv som et forplantningsorgan eller en visuell beskuelse. Det handler om det repsektløse sexovergrepet som blotting er. Om man får et dickpic av en man liker kjempe godt har man sannsynligvis etterspurt det eller har en etablert seksuell relasjon med han. Om den mannen bruker penisbildet av en annen penis driver han med ulovlig bildespredning. Anonymkode: 05f45...f9a 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #36 Skrevet 16. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hva om noen du ikke kjenner sender dickpick, og det er kjempe ekkelt og huff a meg. Så går det ett år og du får dickpick av en mann du er kjempe gira på, men det er egentlig det samme bildet du fikk for ett år siden. Er det nå et digg bilde eller ett ekkelt bilde? Anonymkode: afb17...d50 Anonymkode: 9b994...7c2
Maleficenta Skrevet 16. januar 2020 #37 Skrevet 16. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner hater jo dickpick, eller? Forvirra. Hun ber om det. Er det en felle? Trodde penis var «ekkel på bilde» eller « alle peniser er stygge» eller « vi vil ikke se pikken deres, ekle gris». Hva skjer a, kvinner? Anonymkode: afb17...d50 Hun liker vel slikt da.. Men greia er vel mer at man vil ikke ha slike bilder hvis man ikke har bedt om det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #38 Skrevet 16. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om noen du ikke kjenner sender dickpick, og det er kjempe ekkelt og huff a meg. Så går det ett år og du får dickpick av en mann du er kjempe gira på, men det er egentlig det samme bildet du fikk for ett år siden. Er det nå et digg bilde eller ett ekkelt bilde? Anonymkode: afb17...d50 Selvfølgelig vil det være en forskjell på å få et penisbilde fra en fremmed og fra en du har en seksuell/intim relasjon med. Selv om det i praksis er «det samme bilde». Det er også forskjell på om en fremmed tar meg på puppene og om samboeren gjør det. Er det virkelig rart eller vanskelig å forstå? Poenget er at det er regnet som ufint å sende slike ting uoppfordret. Man skal få velge om man vil få andres kjønnsorganer i fleisen. De fleste som har en seksuell relasjon med noen vet hvor man har den andre i forhold til disse tingene. Det har man liksom en slags enighet om. Anonymkode: 07649...2da 4
Elaine Marley Skrevet 16. januar 2020 #39 Skrevet 16. januar 2020 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 17. januar 2020 av Elaine Marley
Krisjørgen Skrevet 4. oktober 2020 #40 Skrevet 4. oktober 2020 Hei Anonym! Det er fint at du søker kunnskap og svar på disse spørsmålene før du handler i vei på impuls. Å sende bilder av kjønnsorganet sitt er en svært intim og privat handling, jeg vil derfor råde deg til å tenke nøye gjennom følgende: Har du lyst til å gjøre det? Er du trygg på den du skal sende bildet til? Har du og den personen du skal sende bildet til allerede etablert en seksuell relasjon? Passer det for mottaker å få et slik bilde på dette tidspunktet? At svaret er ja på disse spørsmålene er nemlig helt avgjørende både for å finne ut om du blir lurt, men også for å finne ut om det er ok å gjøre det. Den offentlige debatten om dick-picks handler nemlig ikke om sexleker i private relasjoner, men om fremmede eller noen i en upassende relasjon som presser sin seksualitet på andre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå