AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Del Skrevet 15. januar 2020 Er 2p-y vanskelig? Anonymkode: de740...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Del Skrevet 15. januar 2020 Da jeg gikk vg3 var i alle fall eksamenene helt like med unntak av en oppgave. 2p-y er ikke vanskelig. Jeg gikk likevel i klasse med flere som strøk enten i faget eller på eksamen, og grunnen til det var nok at de som oftest satt og så film i timene, knapt gadd å åpne boka eller følge med på undervisningen. For noen er det nok vanskelig, men for de aller fleste er det et veldig greit fag med litt innsats. Anonymkode: 80c76...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Del Skrevet 15. januar 2020 2p-y er yrkesfagmatte og bittelitt enklere enn 2p. Hvem av dem du skal ta avhenger av hvilken 1P du har. Hvis du har tatt 1P tidligere, må du også ha 2P. Har du 1py, trenger du bare å ta 2py nå. Begge kombinasjonene gir studiekompetanse. Anonymkode: 98baa...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg har 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2p-y er yrkesfagmatte og bittelitt enklere enn 2p. Hvem av dem du skal ta avhenger av hvilken 1P du har. Hvis du har tatt 1P tidligere, må du også ha 2P. Har du 1py, trenger du bare å ta 2py nå. Begge kombinasjonene gir studiekompetanse. Anonymkode: 98baa...a1f Jeg har 1Ma-y, som skal tilsvare 1P-y i dag. TS Anonymkode: de740...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Del Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har Jeg har 1Ma-y, som skal tilsvare 1P-y i dag. TS Anonymkode: de740...688 Da holder det å ta 2p-y, for å få studiekompetanse hvert fall. Da slipper du unna noen kapitler med helt unødvendige grafer osv. Anonymkode: 98baa...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Del Skrevet 16. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Da holder det å ta 2p-y, for å få studiekompetanse hvert fall. Da slipper du unna noen kapitler med helt unødvendige grafer osv. Anonymkode: 98baa...a1f Man slipper ikke unna kapitler. Det finnes egne bøker for p-y. Anonymkode: 80c76...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå