Gjest Prøvere et år Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Vi har vært prøvere i et år nå, uten resultat, og jeg har nå bestilt legetime til meg og mannen min. Kan noen fortelle meg hvordan den første legetimen vil fortone seg? Hvilke spørsmål kan vi vente oss? Vil det være gynekologisk undersøkelse allerede da? Takknemlig for svar.
Felicity Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Hei. Jeg kan ikke gi deg svaret helt korekt så da kan du jo Prøve å kontakte lilletrollet, eller gå innom dagboken hennes. Var innom der og leste det du kanskje ønsker å vite. Send henne en privat melding om du lurer på noe. Skader ikke det?? Lykke til Hilsen
bizzy Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Hei. Da vi var på vår første konsultasjon etter ett års prøving ble det tatt gynekologisk undersøkelse, legen spurte endel om mine sykluser og om jeg hadde forsøkt temping eller el. tester. Mannen fikk rekvisisjon til sæd-test og jeg fikk papirer for å ta blodprøve på dag 3 og 22 (tror det var de dagene..) i neste syklus for å bekrefte at jeg hadde el. samt henvisning til fertilitets-spesialist. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå