Gjest en liten hvit and Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Kan noen anbefale meg noen gode, romantiske filmer?
Gjest Aurélie Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Closer - den er bra. Med Jude Law , Julia Roberts og.. *hjernteppe*, hun lille, søte, mørkhåra.. Uansett, anbefales!
Gjest spa Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Tja... skal det være sånn amerikanske kliss, engelsk humor eller litt mer ..eh... sofistikert?? 1. My best friends wedding 2. Amalie 3. Shocolat 4. Life is beautiful 5. Il Postino 6. Det tyrkiske bad 7. When Harry met sally 8. Pride and prejudice 9. Beauty and the beast 10. Love's labour's lost
Gjest Sukkerert Skrevet 4. juni 2005 #6 Skrevet 4. juni 2005 4. Life is beautiful t Ja! Og så utrolig trist og rørende! Hovedpersonen, den jødiske faren, må være drømmemannen.
Gjest Formosiss Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Love Actually, Cold Mountain, Kate & Leopold :-}
Gjest z Skrevet 5. juni 2005 #8 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes Love Actually er søt. Er kanskje litt flau over det, men den er fortsatt søt. ... og jeg liker egentlig ikke "romantiske" filmer spesielt godt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #9 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes Love Actually er søt. Er kanskje litt flau over det, men den er fortsatt søt. ... og jeg liker egentlig ikke "romantiske" filmer spesielt godt.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Jeg elsker romantiske filmer. Men kongefilmen er Sliding Doors med John Hannah og Gwyneth Paltrow. Liker også de fleste filmene med Hugh Grant, Julia Roberts og de derre der.......
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 5. juni 2005 #12 Skrevet 5. juni 2005 Mansfield Park, Pride and Prejudice, Romeo and Juliet.
Gjest Virvel Skrevet 5. juni 2005 #13 Skrevet 5. juni 2005 Når du minst venter det (Something's gotta give) som gikk på kino for et drøyt år siden (med Diane Keaton og Jack Nicholson). Den var søt, den!
Anglofil Skrevet 5. juni 2005 #15 Skrevet 5. juni 2005 North and South(ikke Nord og sør) - BBC-serie som fås kjøpt på amazon.co.uk Notting Hill Love Actually Pride and Prejudice Mansfield Park Emma Fornuft og følelser Persuasion Tornefuglene Da han møtte henne Du har m@il Stor ståhei for ingenting Broene i Madison County Pretty Woman Never been kissed Prinsesse på vift med Audrey Hepburn og Gregory Peck(Roman Holiday) Sabrina Sabrina -95 The Way We Were Wives and Daugthers Tornefuglene Trollbunden Giant Doc Hollywood Down With Love Portrait of a Lady Jane Eyre Bringing up Baby Kryss på linjen Krig og fred The Bachelor and the Bobby-Soxer Sound of Music Bridget Jones dagbok Bridget Jones på randen Afrikadronningen Cold Mountain Wimbledon The Ghost and Mrs. Muir Mitt Afrika Punch-Drunk Love Frankie & Johnny Me and Mrs. Jones med Robson Green og Caroline Goodall Boys and Girls Kyss meg på mandag Win a Date with Tad Hamilton Tatt av vinden Dirty Dancing Casablanca Love in the Afternoon Love is a many splendored thing David Copperfield Anne of the green gables(serien) White Christmas Twelfth Night An Affair to Remember Besettelsen To Have and Have Not Gentleman's Agreement Mad Dog and Glory Laws of Attraction Pike med perleøredobb Resten av dagen Howard's End Har selv alle filmene, og liker alle på hver sin måte, men noen er større favoritter enn andre selvsagt. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #17 Skrevet 5. juni 2005 blonde pleasure big titties,tight asses peace out...Guran!
hilli Skrevet 5. juni 2005 #18 Skrevet 5. juni 2005 Eternal Sunshine Of the Spotless Mind Helt enig. Utrolig bra film! Ellers liker jeg også "Et rom med Utsikt" veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå