Gå til innhold

Sommerferie Hellas?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er da ikke noe problem å reise med annen lengde enn 7/14 dager. Norwegian har masse avganger til forskjellige steder i Hellas. Og da kan du bestille så mange dager du vil. 
Med to voksne og ingen barn, skjønner jeg ikke at dere vurderer all inclusive en gang. Jeg vil ikke ha det med barn heller. 

Anonymkode: 4eae7...e6e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er da ikke noe problem å reise med annen lengde enn 7/14 dager. Norwegian har masse avganger til forskjellige steder i Hellas. Og da kan du bestille så mange dager du vil. 
Med to voksne og ingen barn, skjønner jeg ikke at dere vurderer all inclusive en gang. Jeg vil ikke ha det med barn heller. 

Anonymkode: 4eae7...e6e

nettopp! tenk på alt barna går glipp av ved all inclusive. ulike restaurantbesøk, variert mat, god service, overraskelser på tallerkene, gå-ut-og-spise-opplevelsen osv

Anonymkode: d54e4...6e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Sunrise Beach hotel på Fig Tree Bay på Kypros. Bestiller du halvpensjon her så inngår 6stk forskjellig restauranter med mye god mat ved siden av buffeten på hotellet.  Her får man og tildelt egne solsenger når man kommer som er deres under hele oppholdet. Stranden er flott og Kypros har mange fine utflukter som man kan være med på hvis man vil se seg omkring. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor du reiser, styr unna all inclusive!! Mye koseligere å rusle rundt og finne hyggelige restauranter på egen hånd. Maten på all inclusive er kjedelig.  

Dere kan velge så langt opphold som dere vil.  Kjøp flybillett og hotell separat. Sjekk ut feks momondo.com , Expedia og booking.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All inclusive er det minste problemet her, ingenting å henge seg opp i. Fatter ikke at noen har lyst til å feriere og meske seg i Hellas når flyktningene lever i umenneskelige forhold et steinkast unna. 

Anonymkode: ec718...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

All inclusive er det minste problemet her, ingenting å henge seg opp i. Fatter ikke at noen har lyst til å feriere og meske seg i Hellas når flyktningene lever i umenneskelige forhold et steinkast unna. 

Anonymkode: ec718...919

Vel, det hjelper ingen å ikke feriere, i hvert fall, all den tid turismen er det som holder grekerne i gang.

Anonymkode: 032ab...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...