Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en kjøretime mandag morgen, men har nå blitt syk så jeg tviler på om jeg klarer å kjøre på mandag. Er det for sent å avlyse timen i dag? Det er jo lørdag, så jeg burde kanskje ha avlyst før. Betyr det at jeg må betale for timene hvis jeg er syk?

Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

En liten digresjon, kanskje..

Hvordan vet du idag at du kommer til å være syk på mandag??

Vet aldri slike ting, jeg... :klø:

Gjest syk igjen
Skrevet

Jeg kan jo ikke være 100% sikker på at jeg er syk på mandag, men jeg kjenner min kropp såpass godt at jeg vet hvordan den fungerer. Får jeg først et migreneanfall så varer det gjerne noen døgn.

Skrevet

Du må nok betale ja, kan aldri tenke meg noe annet. Er jo dette de lever av, kjøretimer... De har helt sikkert en regel om at man må si i fra 24 eller 48 timer før, sånn er det jo overalt hvor man har timeavtaler.

Skrevet

Ja, det er det jeg også tror. Tusen takk for svar, Grooo! :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Du må nok betale ja' date=' kan aldri tenke meg noe annet. Er jo dette de lever av, kjøretimer... De har helt sikkert en regel om at man må si i fra 24 eller 48 timer før, sånn er det jo overalt hvor man har timeavtaler.[/quote']

Jo, men så er det jo faktisk over 24 timer til timen. :wink:

Jeg ville funnet privatnummeret til kjørelæren, og ringt han snarest mulig. Er ikke din feil at du blir syk midt i helgen.

Skrevet

Hva med å prøve å ringe kjøreskolen??

Svigerforeldrene mine driver kjøreskole, og i helgene/fritid/helligdager kobler de tlf på kontoret over på hustlf slik at elevene alltid kan få tak i dem.

Hvis ingen svarer når du prøver det, kan du jo slå opp i tlf.katalogen og finne privatnr eller evt. mobil.. Forklar hvordan det ligger an, og kjørelæreren har nok forståelse for det

:wink:

Gjest celine
Skrevet

Ønsker deg iallefall goood bedring! :klem:

(migrene er VONDT :veldigsur: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...