Gå til innhold

Barnefar svarer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han svarer ikke på meldinger, ikke ved ringing og han har ikke tatt kontakt via andre måter. Barnet prøver å få kontakt for å få bekreftelse vedr. Noe kamerat greier til helgen og jeg har prøvd uten hell. Kan man anta at samvær utgår og legge egne planer hvis man ikke hører noe innen i morgen eller fredag? 

Anonymkode: fc3e3...d0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å få kontakt siden mandag

Skrevet

Er dette vanlig oppførsel fra far? Høres merkelig ut å ikke svare barnet sitt. Jeg hadde blitt bekymret, men om dette er noe han ofte gjør, er det jo noe annet.

Hvor viktig er det å få avklart det sønnen din lurer på da? Om det kan vente litt, ville jeg i alle fall gitt det en dag til, siden han ikke har avlyst samværet.

Anonymkode: a5f4d...a93

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer ikke på meldinger, ikke ved ringing og han har ikke tatt kontakt via andre måter. Barnet prøver å få kontakt for å få bekreftelse vedr. Noe kamerat greier til helgen og jeg har prøvd uten hell. Kan man anta at samvær utgår og legge egne planer hvis man ikke hører noe innen i morgen eller fredag? 

Hvorfor skal du anta at samvær utgår?  Er det normalt at man avlyser samvær om man ikke har kontakt i løpet av uka, eller stoler man på at en avtale er en avtale?

Skrevet

Har du sjekket om han er aktiv på andre plattformer eller har sett livstegn fra han på andre måter siden mandag? Hvis ikke ville jeg reist bort til han å sjekket, evnt kontakte familiemedl 

Anonymkode: dfb2a...71c

• Liker 1
Skrevet

Om han plutselig ikke svarer så tar du jo selvsagt kontakt med familien hans/Noen andre nære, eller politiet for å melde bekymringsmelding.. 

Anonymkode: 8ff77...cd0

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man anta at samvær utgår og legge egne planer hvis man ikke hører noe innen i morgen eller fredag? 

Nei, selvfølgelig ikke. En tale er en avtale. 

Kanskje det er skjedd noe med mobilen hans. Kan du rige hans foreldre?

Er det gått flere dager siden dere har prøvd første gang å kontakte ham? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...