Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt jobb et sted som jeg har hatt lyst til å jobbe LENGE. Endelig var det ledig stilling, og jeg sendte søknad igår. Det er et sted hvor man må søke på nettet, og alt går gjennom HR via online-søknadsskjema. Jeg gikk inn på profilen min idag for å se hvordan det gikk, av nysgjerrighet, og ser at min status har blitt oppdatert til "Invitert til telefon intervju". Jeg sjekket mail og telefonsvarer og har ikke fått noe som helst. Det kan være at de ikke har rukket å ringe eller sendt mail enda, men jeg dobbeltsjekker CV og søknad og ser at jeg har skrivefeil på telefonnummeret på CV'en. Inne på selve profilen min er nummeret riktig, men ikke på CVen. 

Freaker litt ut, da det er ingen måte å få tak i telefonnummer til HR ansvarlig, fordi alt er "lukket". Har sendt en melding til det nummeret som står i CVen min, om at hvis de får en telefon eller telefonsvar fra *arbeidsplass* om de vennligst kan enten gi de mitt nummer, eller eventuelt gi meg nummeret de ringer fra. 

Vet ikke hva mer enn dette jeg kan gjøre. Det er en butikk jeg har søkt på, så kunne jeg muligens ha ringt butikken og forklare greia? Jobber i butikk nå og vet at stort sett går den delen av rekrutteringen ikke gjennom de, så tenker meg ikke at det er så mye de får gjort. Er så stressa!! :( 

Anonymkode: c60d3...ee9

Skrevet

Kan du sende CV og søknad igjen eller fristen ute?

Anonymkode: 7f284...4e1

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg får gjort det da jeg allerede har en "profil" der nå som er koblet til min e-postadresse. Jeg kan prøve å slette CVen og legge den inn på nytt, men hvis de allerede har prøvd å få tak i meg på feil nummer så hjelper ikke det så mye. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hvordan jeg får gjort det da jeg allerede har en "profil" der nå som er koblet til min e-postadresse. Jeg kan prøve å slette CVen og legge den inn på nytt, men hvis de allerede har prøvd å få tak i meg på feil nummer så hjelper ikke det så mye. 

Spørsmålet var, har søknadsfristen gått ut? Hvis ikke, kan du søke igjen? Enten med samme profil eller lag en ny. Har fristen gått ut hjelper vel ikke det.

Anonymkode: 7f284...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...