AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Tidligere når jeg har søkt jobber så har jeg alltid levert vitnemål fra VGS og høyere utdanning i papirform, men så har jeg sett at noen jobber krever at disse vitnemålene blir sendt elektronisk. Hvordan gjør jeg det? Jeg finner lett vitnemålene på samordna opptak, men jeg klarer ikke å laste dem ned noe sted... Så da er jeg like langt. Anonymkode: b0c4f...b73
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, Skiftenøkkel skrev: scan til .pdf Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: b0c4f...b73
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: b0c4f...b73 Bruk gjerne en scanne-app som feks Tiny Scanner. Du tar da bilde av dokumentet med mobilen og så lager den pdf for deg. Anonymkode: 606d6...90c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk gjerne en scanne-app som feks Tiny Scanner. Du tar da bilde av dokumentet med mobilen og så lager den pdf for deg. Anonymkode: 606d6...90c Takk 😊 Fant ut av det Ts Anonymkode: b0c4f...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå