Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er dårlig miljø, dårlig ledelse som stoler blindt på systemet uten å faktisk lytte til de ansatte. Dessuten forekommer det seksuell trakassering fra øverste hold. Er man bortskjemt og feig om man sier opp på dette grunnlaget ? Evt dum??? Er bare utrolig lei og sliten. 

Anonymkode: 37ab3...be8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke feigt å si opp. Men ikke si opp før du har ny jobb. 

Anonymkode: e2ce9...ffe

• Liker 5
Skrevet

Så lenge du har en ny jobb før du sier opp, så spiller det vel ingen rolle hva grunnen for oppsigelsen er. 

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, slutt skrev:

Så lenge du har en ny jobb før du sier opp, så spiller det vel ingen rolle hva grunnen for oppsigelsen er. 

Takk, mulig jeg overtenker da. Føler liksom det er feighet / latskap/ bortskjemthet å ikke takle å stå i det... tenker at mange andre som ikke har jobb sikkert ville gjort hva som helst for å få min jobb etc etc. Jeg har ingen fancy godt betalt jobb bare så det er sagt. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke feigt å si opp. Men ikke si opp før du har ny jobb. 

Anonymkode: e2ce9...ffe

Har en jobb til hvor det er mulighet for å øke stillingsprosent. 

• Liker 1
Skrevet

Har du råd til 3mndr karantene hos nav ville jeg sagt opp.

Er det trakkasering må du ta opptak av dette, så slipper du evt karantene.

Anonymkode: 6ce6d...825

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er dårlig miljø, dårlig ledelse som stoler blindt på systemet uten å faktisk lytte til de ansatte. Dessuten forekommer det seksuell trakassering fra øverste hold. Er man bortskjemt og feig om man sier opp på dette grunnlaget ? Evt dum??? Er bare utrolig lei og sliten. 

Trives du ikke så si opp. Men lurt å ha annen inntekt først. 

Hva er for deg seksuell trakassering? Det er ofte forskjellen mellom dårlig humor, dårlig kommunikasjon og seksuell trakassering blir misforstått. 

Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Trives du ikke så si opp. Men lurt å ha annen inntekt først. 

Hva er for deg seksuell trakassering? Det er ofte forskjellen mellom dårlig humor, dårlig kommunikasjon og seksuell trakassering blir misforstått. 

Feks kløpet i baken og gjentatte invitasjoner til sex. Og jeg har sagt fra dette ikke er ok både til ledelse og de det gjelder. Uten endring 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en jobb til hvor det er mulighet for å øke stillingsprosent. 

Da hadde jeg sørget for å få det i orden med ny kontrakt fra den dato du er ferdig med oppsigelsesperioden der du sier opp. Så er det bare å levere oppsigelsen med et smil. 

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feks kløpet i baken og gjentatte invitasjoner til sex. Og jeg har sagt fra dette ikke er ok både til ledelse og de det gjelder. Uten endring 

En ørefik hadde vært på sin plass. 

Skrevet
9 timer siden, theTitanic skrev:

En ørefik hadde vært på sin plass. 

Det tør jeg ikke. Og ville følt meg like lavmåls som utøver. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...