Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange befruktede egg hadde dere når dere fikk beskjed om å få sette inn på dag?

Jeg fikk ut 13 egg, av dem ble 9 befruktet men på dag 2 var det kun 4 igjen. Fikk beskjed på dag 1 at vi skulle sette inn på dag 5 men nå er de kun 4 igjen. 

Jeg er så redd for at ingen skal overlevere til innsett på dag 5.

Noen som har erfaringer å komme med?

Anonymkode: eea8a...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ut 19 egg, 13 befruktet, satt igjen med 2 blastocyst. 

Anonymkode: 1382f...d82

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ut 19 egg, 13 befruktet, satt igjen med 2 blastocyst. 

Fikk du vite noe mellom dag 1 og dag 5 angående di andre eggene eller fikk du beskjeden om di andre eggene når du hadde innsett? Hvilken dag hadde di andre eggene fallt fra?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk du vite noe mellom dag 1 og dag 5 angående di andre eggene eller fikk du beskjeden om di andre eggene når du hadde innsett? Hvilken dag hadde di andre eggene fallt fra?

Det husker jeg ikke. Mener at jeg fikk vite to dager etter at det var 6 embryo igjen. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg ikke. Mener at jeg fikk vite to dager etter at det var 6 embryo igjen. 

Okei, var det da snakk om at dere skulle heller prøve å sette inn tidligere eller er det vanlig å gi beskjed om bortfall av egg?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, var det da snakk om at dere skulle heller prøve å sette inn tidligere eller er det vanlig å gi beskjed om bortfall av egg?

Nei, var aldri snakk om å sette inn tidligere. Var på privatklinikk, de sendte ihvertfall melding. 

Skrevet

Fikk ut 12 egg, 9 var brukbare, 6 ble befruktet via ICSI metoden, 3 utviklet seg som normalt men på innsettingsdagen (dag 5) var det kun 2 brukbare egg. Ett av de ligger på frys på klinikken, det andre ligger og sover ettermiddagsluren sin ☺️

Anonymkode: cce43...fbb

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ut 12 egg, 9 var brukbare, 6 ble befruktet via ICSI metoden, 3 utviklet seg som normalt men på innsettingsdagen (dag 5) var det kun 2 brukbare egg. Ett av de ligger på frys på klinikken, det andre ligger og sover ettermiddagsluren sin ☺️

Anonymkode: cce43...fbb

Så godt å høre at det ble barn:)

Når fikk du vite at så mange hadde fallt fra? Var det noen gang vurdert å sette inn tidligere enn dag 5?

Skrevet

Husker ikke heeelt tallene, men mener det var 15 ut, 12 befruktet (falt gradvis fra fra dag til dag), 5 til blastocyst, 1 inn og 4 på frys. Fikk telefon hver dag (inkludert helg) med oppdatering. Det var aldri snakket om å sette inn tidligere, og jeg spurte ikke heller. Privatklinikk (Medicus i Trondheim).

Anonymkode: 50dc8...8ff

Skrevet

12 egg ut, alle 12 befruktet dagen etter. 7 blastocyst tilslutt hvor et ble satt inn og 6 på frys☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...