Gå til innhold

Hvordan finne en kvinne som matcher seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet på en stund å prøvd å finne det. Har også gitt ganske detaljerte opplysninger på enkelte steder at jeg ikke er noen A4, men likevel kommer de og utgir seg for å være noe helt annet enn det de faktisk er. 

Jeg finner jo utav det før eller senere uansett så hvorfor i utgangspunktet lyve til meg? Det er sikkert flotte damer, men misjonær med lyset av er ikke greia for meg ihvertfall. Eller er jeg siste trinn på stigen og i ren desperasjon den dere klarer å klore dere fast i?

Har ikke lyst til å gå bort til de som driver med gang bangs heller for å finne den dama jeg ønsker å være med. Har jo noen fetisjer jeg også, men de er innelåst i skapet. Når det blir "min" tur så blir det ingenting. For det gir dem ingenting, men jeg lurer på hvorfor det ble slik når jeg i klartekst har uttrykket i datingfasen hvordan jeg ønsker det. Allerede der skulle du bare innsett at dette er ikke noe for deg. 

Har vanligdama i gata så lite fantasi og glede av sex at hun gjør det bare for mannens skyld i tro og håp om at han liker det?

Kan si jeg gjør ikke det når det blir slik. Det er derfor jeg ikke har gjort meg ferdig heller. Jeg blir så oppriktig lei meg når jeg finner ut at du ligger her sammen med meg bare fordi du hadde et behov for å lyve deg til det. Menn har følelser de også, ihvertfall jeg har det.

Mine kinks er hverken skittne eller spesielle, men de er litt utenfor misjonær. 

Jeg leser rundt om at folk finner den de leter etter, men hvordan klarer de det? Det skrives jo om et langt mere utsvevende sexliv enn det jeg er villig til og lurer på hvordan de har klart å finne folk som ikke juger seg til en partner?

Det må jo finnes noen damer som er ærlige og liker litt mere enn misjonær med lyset av?

Nå vet ikke jeg hvordan andre menn er. De er sikkert like kjedelige de også, men spriket er da så forferdelig stort på hva damer vil. Det virker som det er enten eller. 

Nei jeg synes det er rart. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjetter du har submissive tendenser?

Anonymkode: 6b39f...5ce

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter du har submissive tendenser?

Begge deler. Er nok mindre dom i senga enn i det virkelige liv. Men det forklarer ikke hvorfor damer lyver.

Skrevet

Ville ha gått i meg selv her, om du til stadighet finner damer som lyver om seksuelle preferanser. Er du tydelig nok? Er det du sier/skriver forståelig? Er forventningene dine realistiske? 
Tolker du damene feil? Så fremstår det som løgner fordi dere misforstår hverandre? 
Husker du bedre ting som er jug/misforståelser enn det som ikke er det, slik at du trekker feile konklusjoner? 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Begge deler. Er nok mindre dom i senga enn i det virkelige liv. Men det forklarer ikke hvorfor damer lyver.

Menn lyver like mye. Holdningene dine som du kommuniserer til oss her på KG er nok en stor grunn til at du ikke får det som du ønsker. Kvinnene får nok følelsen av å ikke være avslappede med deg, og de kvier seg for å gjøre noe gøy med deg fordi de er usikre på deg.

Få kvinnen til å slappe av og se at hun kommer ut av skallet sitt. :)

Anonymkode: 390ac...6d4

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn lyver like mye. Holdningene dine som du kommuniserer til oss her på KG er nok en stor grunn til at du ikke får det som du ønsker. Kvinnene får nok følelsen av å ikke være avslappede med deg, og de kvier seg for å gjøre noe gøy med deg fordi de er usikre på deg.

Jeg har også sett utallige innlegg fra hr aktiv hvor han sutrer over hvor vanskelige kvinner er, hvor synd det er på ham og i tillegg at det bør være et maks antall seksuelle partnere for kvinner før de er ekle i hans mening ... var det ikke også han som er så megaskuffet over kvinner som ikke vil suge, og stakk fra en date hvor dama insinuerte dette? Hva slags kvinnesyn har han egentlig, er det incel-materiale? 

kanskje det er på tide å gå inn i seg selv og reflektere litt over sine egne holdninger til kvinner, og ikke legge skylden på at «alle kvinner lyver». Altså, hva faen

Anonymkode: 27d58...17c

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ha gått i meg selv her, om du til stadighet finner damer som lyver om seksuelle preferanser. Er du tydelig nok? Er det du sier/skriver forståelig? Er forventningene dine realistiske? 
Tolker du damene feil? Så fremstår det som løgner fordi dere misforstår hverandre? 
Husker du bedre ting som er jug/misforståelser enn det som ikke er det, slik at du trekker feile konklusjoner? 

Dette kommer frem face to face. Jeg snakker med dem å ja jeg er klar.

Det er meget mulig jeg tolker de feil da damer er litt dårlige til å si det de faktisk mener. Men kan tillegge at jeg sier det jeg mener. Ofte blir de flaue når jeg forteller hvor flotte jeg synes de er og hvor godt de lukter f.eks. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet mange menn lyver. Har jo blitt fortalt hvordan enkelte er og jeg er skremt over oppførselen deres. 

Hvis de da er usikkre på meg hvorfor trekker de da seg ikke tilbake istedet? Her bekrefter de jo det med siste trinn på stigen.

Mine holdninger er desverre formet av å bli brent gang på gang. Jeg prøver, men det er vanskelig. Jeg vet.....

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sett utallige innlegg fra hr aktiv hvor han sutrer over hvor vanskelige kvinner er, hvor synd det er på ham og i tillegg at det bør være et maks antall seksuelle partnere for kvinner før de er ekle i hans mening ... var det ikke også han som er så megaskuffet over kvinner som ikke vil suge, og stakk fra en date hvor dama insinuerte dette? Hva slags kvinnesyn har han egentlig, er det incel-materiale? 

kanskje det er på tide å gå inn i seg selv og reflektere litt over sine egne holdninger til kvinner, og ikke legge skylden på at «alle kvinner lyver». Altså, hva faen

Ja jeg har sikkert ytret en del som i damers verden ikke er helt greit. Men jeg vet at ei dame med mange partnere ikke vil slå seg til ro med meg. Ikke naboen heller når jeg tenker etter. Dette er likt for menn.

Synes det er litt rart at damer sier de elsker å suge, men suger ikke. Jeg slikker mus og masse av det hvis jeg får sjansen.

Som sagt jeg jobber daglig med holdningene mine og har myket opp noe selv om det bør mykes opp mere. 

Men synes det er rart at damer gidder å henge med meg når jeg er så fæl. Jeg skygger banen relativt raskt hvis jeg ikke føler meg vel.

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har drevet på en stund å prøvd å finne det. Har også gitt ganske detaljerte opplysninger på enkelte steder at jeg ikke er noen A4, men likevel kommer de og utgir seg for å være noe helt annet enn det de faktisk er. 

Jeg finner jo utav det før eller senere uansett så hvorfor i utgangspunktet lyve til meg? Det er sikkert flotte damer, men misjonær med lyset av er ikke greia for meg ihvertfall. Eller er jeg siste trinn på stigen og i ren desperasjon den dere klarer å klore dere fast i?

Har ikke lyst til å gå bort til de som driver med gang bangs heller for å finne den dama jeg ønsker å være med. Har jo noen fetisjer jeg også, men de er innelåst i skapet. Når det blir "min" tur så blir det ingenting. For det gir dem ingenting, men jeg lurer på hvorfor det ble slik når jeg i klartekst har uttrykket i datingfasen hvordan jeg ønsker det. Allerede der skulle du bare innsett at dette er ikke noe for deg. 

Har vanligdama i gata så lite fantasi og glede av sex at hun gjør det bare for mannens skyld i tro og håp om at han liker det?

Mine kinks er hverken skittne eller spesielle, men de er litt utenfor misjonær. 

Det skrives jo om et langt mere utsvevende sexliv enn det jeg er villig til og lurer på hvordan de har klart å finne folk som ikke juger seg til en partner?

Det må jo finnes noen damer som er ærlige og liker litt mere enn misjonær med lyset av?

Nå vet ikke jeg hvordan andre menn er. De er sikkert like kjedelige de også, men spriket er da så forferdelig stort på hva damer vil. Det virker som det er enten eller. 

Nei jeg synes det er rart. 

Mye rare tanker og holdninger her... 

Dømmer damer som liker misjonær (den er populær av en grunn og stimulerer både g spot og klitoris og gir god visuell stinulering også)

Ser ned på damer som liker gangbang, for du skal jo "ville være med henne", så kvinnenedlatende syn med slutshaming er ikke akuratt positivt å stille opp med. 

Du spør om damer har så lite fantasi og glede ut av sex at vi bare gjør det for mannens skyld. Svaret her er både ja og nei. Men spørsmålet er også kvinnenedsettende på måten du spør. Vi har god fantasi men ikke alltid god partner, da nyter vi ikke og noen ender opp med å gjøre det bare for mannens skyld. Generelt vil jo kvinner ha god sex vi også,  og få utløp for fantasiene våre  men da kommer sånne som deg å dømmer oss for å være fantasifulle (ref: din dømming og nedgraderende syn på kvinner i f.eks gangbang). 

Så hva vil du ha? En som nyter? En som utlever fetisjer men ikke de fetisjene hun har kun de du har? Da er det ikke rart oppfatter at hun ikke nyter. 

Eksempelvis har jeg vært med to menn med fotfetisj. For meg rart, men greit. I et forhold krysser man sperrene for hverandre. Han ene sørget alltid for at jeg fikk mitt også, og fingret og knullet meg til sprutorgasme. Han andre skulle helst kun få sitt, bli tatt kontrollen over, og jeg hadde ingenting imot det men jeg fikk jo ingen egen nytelse ut av det. Det han gjorde mot meg var ikke tennende nok og da ble det utrolig tamt, da gidder jeg ikke engang å sette igang de fantasiene vi har snakket om å utføre.

Du forteller at du føler damene fra nettet lyver og jeg har lagt merke til at du mener det ofte,  at damer lyver og lurer deg. Det er ikke så utbredt som du skisserer så mulig det er du som har unormale forventninger? For selvom man chatter om en lik seksuell preferanse eller fetisj så tar det jo tid før man blir kjent og trygge nok på hverandre til å drive med den. Det er ikke sånn at man nødvendigvis tisser på hverandre første gangene selvom man har chattet om at man liker det. 

Nå aner jeg ikke din fetisj men bare for å ta et eksempel..  

Anonymkode: 06fd0...ede

• Liker 9
Skrevet

Det kan komme av usikkerhet. Det vil si at det er kvinner som har fantasier og fetisjer, men at de trenger en trygghet i grunn for å kunne leve ut dette, da det kan være ganske sårbart for mange. Når det i tillegg kan skinne litt igjennom at du kan ha lett dømmende holdninger ovenfor kvinner, så kan det resultere i at kvinnene går litt inn i seg selv, i stedet for å leve ut seksualiteten. 

Jeg turner gjerne i taklampa med den rette mannen, men gjør han meg utrygg og usikker på noen som helst måte, skrur jeg av lyset.

Anonymkode: b921e...85e

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette kommer frem face to face. Jeg snakker med dem å ja jeg er klar.

Det er meget mulig jeg tolker de feil da damer er litt dårlige til å si det de faktisk mener. Men kan tillegge at jeg sier det jeg mener. Ofte blir de flaue når jeg forteller hvor flotte jeg synes de er og hvor godt de lukter f.eks. 

Jeg vet mange menn lyver. Har jo blitt fortalt hvordan enkelte er og jeg er skremt over oppførselen deres. 

Hvis de da er usikkre på meg hvorfor trekker de da seg ikke tilbake istedet? Her bekrefter de jo det med siste trinn på stigen.

Mine holdninger er desverre formet av å bli brent gang på gang. Jeg prøver, men det er vanskelig. Jeg vet.....

Jeg forstår ikke relevansen i at du sier de blir flaue om du forteller dem hvor flott de er og at de lukter godt.. er det feil å bli brydd av komplementer? 

dersom du møter kvinner som bedyrer at de elsker å suge men som ikke suger deg, ville jeg dessverre ha tenkt at det er noe ved deg som gjør deg usugbar... 

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Holdningene dine som du kommuniserer til oss her på KG er nok en stor grunn til at du ikke får det som du ønsker. Kvinnene får nok følelsen av å ikke være avslappede med deg, og de kvier seg for å gjøre noe gøy med deg fordi de er usikre på deg.

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100% enig og egentlig bør dette jobbes med i lang tid før det kommer noe dame inn i bildet. Med kanskje profesjonelt eller med en coach, eventuelt til og med alternativ gruppe som tar for seg the divine feminine og divine masculine og lærer litt om den nødvendige likeverden og godheten man må ha for hverandre, til tross for dårlige erfaringer. 

23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Her generaliserer du og dømmer damer igjen.. Det er ikke en sannhet for kvinner som kjønn at vi er dårlig på å si det vi mener. Hvis du opplever det så er det sannsynligvis fordi du ikke gir plass og trygghet nok for oss til å gjøre det. 

17 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja jeg har sikkert ytret en del som i damers verden ikke er helt greit. Men jeg vet at ei dame med mange partnere ikke vil slå seg til ro med meg. Ikke naboen heller når jeg tenker etter. Dette er likt for menn.

Synes det er litt rart at damer sier de elsker å suge, men suger ikke. Jeg slikker mus og masse av det hvis jeg får sjansen.

Som sagt jeg jobber daglig med holdningene mine og har myket opp noe selv om det bør mykes opp mere. 

Men synes det er rart at damer gidder å henge med meg når jeg er så fæl. Jeg skygger banen relativt raskt hvis jeg ikke føler meg vel.

Jeg legger merke til formuleringen din her. Du innrømmer å ha sagt mye stygt om damer , som i damers verden ikke er helt greit. Så i din verden som mann så syns du egentlig at det er greit, da eller?

Du dømmer folk med mange partnere igjen,  ingenting tilsier at de er dårligere til å slå seg til ro. 

Angående suging som kom helt offtopic er det en del som ikke suger helt i begynnelsen. Både fordi menn ikke trenger suging som stimulering når de får vagina, i motsetning til kvinner som trenger slikking som klitorisstimuli siden penisen alene gir lite. Men også fordi sånne som deg som har slutshamende holdninger dømmer oss. Så  what goes around comes around der, kan man si ;)

Det er veldig positivt å høre at du jobber med holdningene dine, det har du behøvd lenge. Og jeg skjønner de har blitt en del av personligheten din men alle blir brent igjen og igjen, det er ikke bare deg. Folk opplever grusomme ting, overgrep fra en eller flere de stolte på, svindling fra den de elsket og lykkelig lot flytte inn, mangevis av ganger man blir løyet til og vekket følelser i kun for sex og bli dumpa. Noen folk er fæle mot andre, men desto viktigere er det å unngå å være det selv! :)

Bruk det du hører om andre til å reflektere over deg selv, du sier du blir sjokka og sint over å høre hva andre menn kan finne på, men det er ikke så veldig mye bedre å ha dine holdninger til kvinner heller, selvom du kanskje ikke gjør samme handlinger som "de andre". 

• Liker 6
Skrevet

Hvis du ikke møter de rette damene så må du kanskje være mer tydelig i hva du ønsker? Hvis du har en fetisj så må du jo si hva den er og søke etter likesinnede damer. Finnes jo spesielle sider for sånne ting også som du kan bruke hvis du ikke har gjort det. Får tanker om at du ikke er klar og tydelig nok på hva du ønsker når du ender opp med feil damer hele tiden. Det finnes damer som har spesielle ønsker og fetisjer som menn har. Mange damer liker masse annet enn misjonær med lyset av. Og mange damer har fantasier om mye forskjellig. Damer er like forskjellige som menn. Vi er individer akkurat som dere. 

Anonymkode: f7b81...9db

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% enig og egentlig bør dette jobbes med i lang tid før det kommer noe dame inn i bildet. Med kanskje profesjonelt eller med en coach, eventuelt til og med alternativ gruppe som tar for seg the divine feminine og divine masculine og lærer litt om den nødvendige likeverden og godheten man må ha for hverandre, til tross for dårlige erfaringer. 

Her generaliserer du og dømmer damer igjen.. Det er ikke en sannhet for kvinner som kjønn at vi er dårlig på å si det vi mener. Hvis du opplever det så er det sannsynligvis fordi du ikke gir plass og trygghet nok for oss til å gjøre det. 

Jeg legger merke til formuleringen din her. Du innrømmer å ha sagt mye stygt om damer , som i damers verden ikke er helt greit. Så i din verden som mann så syns du egentlig at det er greit, da eller?

Du dømmer folk med mange partnere igjen,  ingenting tilsier at de er dårligere til å slå seg til ro. 

Angående suging som kom helt offtopic er det en del som ikke suger helt i begynnelsen. Både fordi menn ikke trenger suging som stimulering når de får vagina, i motsetning til kvinner som trenger slikking som klitorisstimuli siden penisen alene gir lite. Men også fordi sånne som deg som har slutshamende holdninger dømmer oss. Så  what goes around comes around der, kan man si ;)

Det er veldig positivt å høre at du jobber med holdningene dine, det har du behøvd lenge. Og jeg skjønner de har blitt en del av personligheten din men alle blir brent igjen og igjen, det er ikke bare deg. Folk opplever grusomme ting, overgrep fra en eller flere de stolte på, svindling fra den de elsket og lykkelig lot flytte inn, mangevis av ganger man blir løyet til og vekket følelser i kun for sex og bli dumpa. Noen folk er fæle mot andre, men desto viktigere er det å unngå å være det selv! :)

Bruk det du hører om andre til å reflektere over deg selv, du sier du blir sjokka og sint over å høre hva andre menn kan finne på, men det er ikke så veldig mye bedre å ha dine holdninger til kvinner heller, selvom du kanskje ikke gjør samme handlinger som "de andre". 

Jeg snakker desverre rett ut fra levra. Jeg vet at det ikke alltid er like lurt.

Jeg dømmer ingen. Jeg er av den oppfatning at folk må få gjøre hva de vil. Men mange partnere og gb er omtrent det mest avtennende jeg vet. Erfaringen min er at de er dårlige til å slå seg til ro også.

Jo de suger på første ligg så der er jeg uenig. Der er det jeg som holder igjen.

Men hvis de ikke liker meg, hvorfor bruker de da tid på meg? For å ødelegge meg ennda mere?

Skrevet

Du sutrer alt for mye. Du må gå i deg selv 

Anonymkode: c9222...ae4

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Jo de suger på første ligg så der er jeg uenig. Der er det jeg som holder igjen.

Hva mener du, du sier en ting men tilbakeviser det rett etterpå?? Damer suger ikke men så sier du joda på første ligg gjør de det. Bestem deg hva du mener. 

Jeg suger nesten aldri før det har gått en viss tid inn i forholdet, fordi det er veldig intimt for meg. For andre kvinner føles det annerledes. At kvinner elsker å suge er ingen sannhet, noen gjør, andre ikke, på samme måte som om ikke alle menn elsker å slikke. Det virker som du har en utrolig umoden holdning til kjønn. Alle er ikke like. Og det avhenger av forholdet. Forrige forhold maste eksen om blowjob uten aldri å gi noe tilbake. I det forholdet nøt jeg ikke suging fordi det ble et press. Med samboeren min nå elsker jeg å suge, virkelig nyter det. Han har aldri mast om det. 

At man vil leke i sengen kommer ikke på første ligg. Kvinner må føle seg trygge på typen og det å utforske hverandre kommer litt etter litt. Et godt sexliv er det som bygger seg opp etterhvert. Jeg var sjenert og hadde dårlig selvtillit etter et dårlig forhold så jeg var faktisk den som ikke likte å ha sex med lyset på. Ble fort trygg på han jeg er med. Innen et år var jeg åpen om at jeg fantaserte om å ha sex mens andre tilfeldigvis så oss og at jeg fantaserte om analsex. Jeg ble den som maste på ham om hans sexfantasier. Jeg tror ikke du gir de du møter nok tid på å åpne seg. 

Anonymkode: 5e335...640

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du, du sier en ting men tilbakeviser det rett etterpå?? Damer suger ikke men så sier du joda på første ligg gjør de det. Bestem deg hva du mener. 

Jeg suger nesten aldri før det har gått en viss tid inn i forholdet, fordi det er veldig intimt for meg. For andre kvinner føles det annerledes. At kvinner elsker å suge er ingen sannhet, noen gjør, andre ikke, på samme måte som om ikke alle menn elsker å slikke. Det virker som du har en utrolig umoden holdning til kjønn. Alle er ikke like. Og det avhenger av forholdet. Forrige forhold maste eksen om blowjob uten aldri å gi noe tilbake. I det forholdet nøt jeg ikke suging fordi det ble et press. Med samboeren min nå elsker jeg å suge, virkelig nyter det. Han har aldri mast om det. 

At man vil leke i sengen kommer ikke på første ligg. Kvinner må føle seg trygge på typen og det å utforske hverandre kommer litt etter litt. Et godt sexliv er det som bygger seg opp etterhvert. Jeg var sjenert og hadde dårlig selvtillit etter et dårlig forhold så jeg var faktisk den som ikke likte å ha sex med lyset på. Ble fort trygg på han jeg er med. Innen et år var jeg åpen om at jeg fantaserte om å ha sex mens andre tilfeldigvis så oss og at jeg fantaserte om analsex. Jeg ble den som maste på ham om hans sexfantasier. Jeg tror ikke du gir de du møter nok tid på å åpne seg. 

Anonymkode: 5e335...640

De slutter med det etter en tid, noen ganske kort tid. Når man liksom har spikret forholdet så virker det som de tar bort ting som ikke er så viktig for dem. Damer klarer seg fint uten sex de. Avviser meg hver gang jeg bare tenker å holde rundt dem. De er veldig nøye med sine ting, men når det kommer til meg da liksom betyr det ikke så mye lenger. Begynner å si masse rare og egentlig stygge ting om oss og meg. Setter ikke pris på det jeg gjør for å prøve å skape en fin stemning og bygge et forhold. Nå vet jeg at det er bare å komme seg vekk når de begynner sånn, men da skjønte jeg ikke det. Det er så mange tanker som går i hodet. Har opplevd mye stygt fra jeg var liten til jeg ble voksen. Mye negativ ballast. 

Skrevet

Dersom flere i utgangspunktet sexpositive og sexglade kvinner etterhvert har mista lysta i forhold med deg, så er det vel mer nærliggende å tenke at det har med deg å gjøre enn å tenke at de lurte deg eller løy i utgangspunktet? De mister lysta på sex med deg. De mister lekenheten med deg. 

Du skriver mye om at kvinner gjør og er sånn og sånn, men det er nok på høy tid å vende blikket innover en aldri så liten dæsj. 

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Du lager deg egne oppfatninger. Fordi jeg har hatt flere sexpartnere enn det som sikkert er innafor hos deg vil ikke det si at jeg higer etter flere. Jeg har hatt en fast sexpartner i over 3 år nå, har ikke tenkt tanken å være med eller ha sex med noen andre. Men fordi jeg har opplevd litt forskjellige partnere i årenes løp, vet jeg godt mine preferanser, hva jeg liker og ikke liker, og jeg er absolutt ingen misjonær person. Men du utelukker jo sånne som meg som kjenner min egen seksualitet, bare fordi du innbiller deg at en som meg ikke kan være trofast. De med liten erfaring har kanskje ikke funnet ut hva de liker og ikke liker (det er ikke alltid helt opplagt), og de har kanskje ikke løyet til deg, men funnet ut at hmmm dette var visst ikke helt min greie allikevel.

Anonymkode: 9cfe1...f65

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager deg egne oppfatninger. Fordi jeg har hatt flere sexpartnere enn det som sikkert er innafor hos deg vil ikke det si at jeg higer etter flere. Jeg har hatt en fast sexpartner i over 3 år nå, har ikke tenkt tanken å være med eller ha sex med noen andre. Men fordi jeg har opplevd litt forskjellige partnere i årenes løp, vet jeg godt mine preferanser, hva jeg liker og ikke liker, og jeg er absolutt ingen misjonær person. Men du utelukker jo sånne som meg som kjenner min egen seksualitet, bare fordi du innbiller deg at en som meg ikke kan være trofast. De med liten erfaring har kanskje ikke funnet ut hva de liker og ikke liker (det er ikke alltid helt opplagt), og de har kanskje ikke løyet til deg, men funnet ut at hmmm dette var visst ikke helt min greie allikevel.

Anonymkode: 9cfe1...f65

Jeg hang med ei en gang. Jeg visste at hun hadde hatt et utsvevende liv med både gb og mere til. Jeg klarte desverre ikke å slå meg til ro med den tanken. Flott jente for all del, men jeg mister tenninga. Gb er noe av det mest avtennende jeg vet faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...