Gå til innhold

Jentekveld/venninnekveld/tur = lov å røyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som lever under den regelen? Ja røyking er skadelig, men om en koser seg litt ekstra de få sammenkomstene, gjør det så mye?:) I min gjeng er dette hvertfall normalt...

Anonymkode: 3d15d...5ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som ikke røyker i det hele tatt synes dette er sært. Hos oss må du ut hvis du skal røyke for jeg vil ikke ha det nært dyrene eller meg selv. 

Anonymkode: c78c1...039

• Liker 4
Skrevet

Røyking gir stygg farge på vegg/tak og inventar, og tillegg jævlig lukt. Alle jeg kjenner som røyker fast, røyker ute

Anonymkode: 261fc...fe1

• Liker 1
Skrevet

Røyk er det siste jeg tenker på som kos.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre her som lever under den regelen? Ja røyking er skadelig, men om en koser seg litt ekstra de få sammenkomstene, gjør det så mye?:) I min gjeng er dette hvertfall normalt...

Det du driver med er festrøyking. Alle de jeg kjente som drev med det da jeg var i tenårene og begynnelsen av 20-årene endte opp med å røyke fast. Og på den tiden ble det fortsatt sett på som kult å røyke. Nå som røyking har mistet all status, trodde jeg ærlig talt ikke det lenger var noen som drev med festrøyking.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner mange som festrøyker (og bare det), men jeg innrømmer ar jeg ikke helt ser poenget om man da ikke er ute et sted det er lov. Fortsatt plagsom for oss som aldri røyker da 😝

Anonymkode: bd1ea...29e

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne festrøyke, men begynner jeg med det så begynner jeg å røyke fast. Men det er greit nok, det er bare ei jente i vennegruppen min som røyker og hun syns det er kjedelig å stå ute alene, og det hadde jeg og. 

Anonymkode: c0dc2...286

Skrevet

Helt greit at det røykes, ute! 

Bryr meg ikke om hva andre gjør, så lenge det ikke er plagsomt, og derfor må det gjøres ute. Vil ikke ha røyklukt i huset, på møbler osv. Det setter seg så fort og det stinker. 

Anonymkode: 5cf7d...d20

Skrevet

Lov å røyke? Alle over 18 år har lov til å røyke.

• Liker 4
Skrevet

Er jo selvfølgelig snakk om å røyke ute, ikke inne, det er bare hos ei venninne vi kan røyke inne. Tenkte bare om det var veldig unormalt at en tar en røyk eller 3 i slike sosiale sammenkomster eller ikke?

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Hulderen skrev:

Det du driver med er festrøyking. Alle de jeg kjente som drev med det da jeg var i tenårene og begynnelsen av 20-årene endte opp med å røyke fast. Og på den tiden ble det fortsatt sett på som kult å røyke. Nå som røyking har mistet all status, trodde jeg ærlig talt ikke det lenger var noen som drev med festrøyking.

Lever du på en annen planet du da? Ingen som festrøyker lenger?😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lever du på en annen planet du da? Ingen som festrøyker lenger?😂😂😂

Nei, ingen av de jeg omgås. 

• Liker 1
Skrevet

I min venninnegjeng på 4 røyker vi alle ved slike anledninger. Det er stor stas, og alle har kjøpt inn sigaretter for anledningen. Vi er i midten av 40-årene. To røykte fast før og to har alltid vært festrøykere/sosiale røykere. 

Anonymkode: fa4e5...2cc

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 34 og røykte fast fra jeg var 14-24. Etter det har jeg festrøyket.  Kan fint gå 1 år uten å røyke og så ta noen festerøyk. Jeg trives med det og liker det.  

Anonymkode: 71034...ff9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min venninnegjeng på 4 røyker vi alle ved slike anledninger. Det er stor stas, og alle har kjøpt inn sigaretter for anledningen. Vi er i midten av 40-årene. To røykte fast før og to har alltid vært festrøykere/sosiale røykere. 

Anonymkode: fa4e5...2cc

Da er dere vel litt som oss da ;) Stor stas ja hehe... er det sånn endelig treffes vi til jentekveld, eller endelig kan vi røyke? Haha... Men da blir det vel ikke så ofte da.

Skrevet

Jeg har bare én venninne igjen som røyker (både til hverdag og fest). Ingen andre av mine venner røyker lenger, ikke til fest heller. Selv har jeg aldri tatt et drag.

Anonymkode: a6e2b...a47

• Liker 2
Skrevet

Hadde skjemtes om venninnene mine røykte. Ser på det som ekstremt lavmål, med tanke på alt vi vet om røyk i dag kontra 20-30-40 år siden.

Anonymkode: 167d0...2c5

• Liker 3
Skrevet

Nææh, men har noen venner som kjøper inn en snusboks for anledninger med alkohol. 

Anonymkode: 76a80...109

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt lov det 😄

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om røyking..?

Anonymkode: 20492...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...