Blingblingtahei Skrevet 15. januar 2020 #1 Del Skrevet 15. januar 2020 Vi har hittil brukt mest pampers da de har vært best på gutten mtp lekkasje, nå har de derimot begynt å lekke litt på natt så prøver ut libero igjen, men syntes de lukter mye mer tiss enn pampers gjør! Er det bare meg eller flere som har lagt merke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Del Skrevet 15. januar 2020 Bruker Änglamarkbleier, så har ingen av disse problemene. Anonymkode: 5b156...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Del Skrevet 15. januar 2020 Pampers er det eneste bleiemerket som ikke er svanemerket. Har du prøvd billigkjedebleiene? Vi liker godt rema1000 sine. Coop sine er grusomme synes vi. Ellers går det i libero for oss. Anonymkode: 85b3c...478 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Del Skrevet 15. januar 2020 Hos oss blir det lekkasjer i alt uten om libero. Synes ikke det lukter mer urin av de da. Anonymkode: 8e797...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Del Skrevet 15. januar 2020 Sånn egentlig er det vel bare bra at det lukter urin? Da merker du at han har tisset og kan skifte bleie raskere Men alle er forskjellige så det er bare å prøve de ulike merkene. Anonymkode: 85b3c...478 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 15. januar 2020 Ja, prøvd forskjellige billig merker men de blir han rød av ila korte timer.. Gjør jo ingenting egentlig at det lukter mer tiss så lenge de holder på væsken, har bare lagt merke til det nå flere ganger som han har kommet fra barnehagen der vi har libero og nå som vi har kjøpt det hjemme, ville bare høre om det bare var meg 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. januar 2020 #7 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg synes Pampers er grusomme. De er ikke svanemerket, og de lukter parfyme som prøver å overdøve tisselukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sånn egentlig er det vel bare bra at det lukter urin? Da merker du at han har tisset og kan skifte bleie raskere Men alle er forskjellige så det er bare å prøve de ulike merkene. Anonymkode: 85b3c...478 Jeg skifter ikke bleie hvis han bare har tisset, da ville det gått sinnsykt mye bleier, det hadde blitt enda mer søppel enn vi allerede produserer 😵 han tisser liksom ikke alt på en gang, er skvetting her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 15. januar 2020 #9 Del Skrevet 15. januar 2020 Har hørt at pampers har et stoff i seg som gjør at om du skifter til et annet merke så blir barnet rød i stumpen, og da tror foreldrene at det er den nye bleien det er noe feil med, men så er det egentlig bare pampers som er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, saltvann skrev: Har hørt at pampers har et stoff i seg som gjør at om du skifter til et annet merke så blir barnet rød i stumpen, og da tror foreldrene at det er den nye bleien det er noe feil med, men så er det egentlig bare pampers som er dårlig. Det går veldig bra med libero, blir ikke rød av den, bare når jeg har prøvd billige merker. Pampers var eneste som ikke lakk, derfor vi gikk over på det, og har bare vært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Del Skrevet 15. januar 2020 6 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg synes Pampers er grusomme. De er ikke svanemerket, og de lukter parfyme som prøver å overdøve tisselukt. Da lukter det bare enda verre. Samme grunn som at jeg gikk vekk fra vanlige bind. Kjemikaliene ga meg sopp hver mnd, og de stanket ut søpla. Anonymkode: 625a0...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg tror det varierer fra baby til baby hvilke bleier som har best passform, og også gjerne ettersom babyen vokser. Hos oss har det blitt minst lekkasjer med Libero, unntatt når babyen ligger akkurat mellom to bleiestørrelser. Da har det gått best med Rema sine. Og så, etter at vi akkurat har byttet bleiestørrelse, har det stadig blitt bæsj oppover ryggen med Rema-bleiene, og vi har gått tilbake til Libero igjen. Jeg har ikke lagt merke til tisselukt med Libero. Anonymkode: 6695b...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå