AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Ungen våres har godt fra og stå opp klokken 7/8 til og begynne og stå opp klokken 5. Så fort h*n går over feil plass i stua så roper og banker naboen opp(bor i kjeller under oss). Så her er det saccosekk og TV som gjelder helt til klokka 7. Vi lister oss jo rundt i vårt eget hjem. Vi skal også flytte om en ukes tid, og kjenner jeg begynner og bli passe lei av at den siste tiden så skal vi være redde for at ungen går på gulvet. er det passende og gå og si ifra? Er ikke noe dans på roser her heller. Hadde naboen sagt ifra etter hun hadde bråket litt hadde jeg hatt mer forståelse, men dette er roping imellom gulvet så fort h*n tråkker på feil flis. Nei vi fortsetter ikke og bråke, h*n ser på TV i 2 timer så han ikke skal bli sur... Så han får jo vilja si med det her, men allikevel klager han så fort h*n han går på feil plass. Vi har gjort masse tiltak her hjemme samt prøvd og kutte søvn i BHG uten hell. Så vi må bare bite i det sure eplet og skjønne at dagen starter tidlig framover. Anonymkode: 5cdeb...fab
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Alle som bor her leier, er nesten en 4 mannsbolig, bare at de 2 andre ikke hører oss uansett. Anonymkode: 5cdeb...fab
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Hvis dere likevel flytter ganske snart ville jeg holdt ut den siste lille tiden, det er bare noen dager igjen. Jeg skjønner deg, men jeg forstår også frustrasjonen til naboen din som sikkert har blitt vekket så tidlig over lengre tid - regner med det er svært lytt mellom etasjene. Anonymkode: d77d9...170 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Kjøp en pakke ørepropper, ring på hos naboen og gi han de. Forklar situasjonen så slutter han nok. Anonymkode: 085b0...a10 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere likevel flytter ganske snart ville jeg holdt ut den siste lille tiden, det er bare noen dager igjen. Jeg skjønner deg, men jeg forstår også frustrasjonen til naboen din som sikkert har blitt vekket så tidlig over lengre tid - regner med det er svært lytt mellom etasjene. Anonymkode: d77d9...170 En uke cirka 😅 Anonymkode: 5cdeb...fab
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Legg teppe på gulvet for å dempe litt? Ellers så ville jeg sagt til naboen at han må slutte med dunkinga og masinga, dere har lov å gå over gulvet i eget hjem. Han kan klage over unormale lyder, men ikke vanlige. Anonymkode: 70f10...b58 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Blir sikkert upopulær nå, men dere må da få fanken lov til å være våkne når dere vil! Om barnet går over gulvet 02,03,05,07 har ikke naboen en dritt med. Det er høye og unormalt bråk han kan klage på. Hadde det vært lang tid igjen, hadde jeg nok lagt et teppe midt på gulvet, men at barnet må sitte stille i to timer fordi naboen blir sur er unødvendig. Det kan du forklare ham. Og dagen dere flytter, så synes jeg barnet kan trampe så mye han eller hun vil når hn står opp. 😊 Anonymkode: 3ea65...dc6 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Det skal være husro frem til kl 07. Å gå over gulvet i eget hjem før kl 07 er selvsagt lov, men jeg tenker det er helt normalt å oppfordre barnet til å være rolig så godt man klarer frem til kl 07 helg og i alle fall 06.30 i hverdagen Anonymkode: 1d86a...0f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå