LilleSol Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Eight hour cream! Ordner mine tørre lepper og nese om det er ille !
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Baume Essentiel fra Decleor! Milevidt bedre enn Eight Hour Cream, som egentlig bare er en blanding av vaselin og lanolin.
starie Skrevet 5. juni 2005 #5 Skrevet 5. juni 2005 Baume Essentiel fra Decleor! Milevidt bedre enn Eight Hour Cream, som egentlig bare er en blanding av vaselin og lanolin. Denne er utrolig god! Kan også smøres rundt nesen om man er sår der, eller for å forebygge om man snyter seg mye. Jeg bruker denne også som nattkrem om vinteren, og på potene til pus når vi har gått tur.
miss77 Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 Eight hour cream! Ordner mine tørre lepper og nese om det er ille ! Synes Eight Hour Cream er genialt til det meste fra såre lepper til solbrenthet. Ved sår nese under forkjølelse benyttes imidlertid apotekets sårsalve Bacimycin (litt usikker på stavemåte)
LULUDAMA Skrevet 5. juni 2005 #7 Skrevet 5. juni 2005 hej;) bruker rosebud salven på sårelepper, og sår nese.. også er den ikke så veldig dyr heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå