AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Har jo hørt om folk som har levd i heterofile samliv som kommer ut av skapet i voksen alder, men noen som har opplevd det motsatte? Min historie: Jeg er dame på 28 år, og i tenårene så var jeg kun opptatt av jenter. Hadde mitt første forhold til en jente da jeg var 18, og definerte meg som lesbisk da. Har hatt tre forhold til jenter i perioden 18-25, og var sikker på at jeg ville finne en jente å dele livet mitt med. Men for 2 år siden så ble jeg betatt av en mann. Han følte det samme, og vi innledet et forhold. Tenkte i utgangspunktet at det ville være en eksperimenteringsgreie, men vi ble forelsket, og ble samboere. Ble slutt for noen måneder siden, og etter det har jeg kun vært interessert i menn. Jenter er helt uinteressante for meg nå både seksuelt og følelsesmessig. Sexen med ex-mannen min var mye bedre enn tidligere jentesex. Så lurer litt på om det er en ren seksuell greie. Men jeg kan ikke lenger se for meg at jeg kan bli forelsket i en jente heller.... Kanskje jeg er bifil, ja, men betyr ikke det at man blir potensielt betatt av begge kjønn? Ikke at man plutselig skifter helt fil? Akkurat nå føler jeg meg bare 100% hetero. Det er så forvirrende. Andre som har opplevd å være forvirret av egen seksuell orientering? Anonymkode: a5db6...224 1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Andre som har opplevd å være forvirret av egen seksuell orientering? Jeg er 52 år og føler meg mer enn noensinne i seksuell flyt. Ikke direkte når det kommer til seksuell orientering, men hvor jeg henter inspirasjon og tenning. Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for det, men heller se på min egen seksualitet som en kjempebuffet hvor jeg kan gå å forsyne meg med akkurat det jeg har lyst på der og da. Dette fungerer godt for meg, og er ikke noe jeg føler for å problematisere. Har heldigvis en fast partner som for en stor del er på samme hakket.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 26 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg er 52 år og føler meg mer enn noensinne i seksuell flyt. Ikke direkte når det kommer til seksuell orientering, men hvor jeg henter inspirasjon og tenning. Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for det, men heller se på min egen seksualitet som en kjempebuffet hvor jeg kan gå å forsyne meg med akkurat det jeg har lyst på der og da. Dette fungerer godt for meg, og er ikke noe jeg føler for å problematisere. Har heldigvis en fast partner som for en stor del er på samme hakket. God holdning! Takk for at du deler. Anonymkode: a5db6...224
Mona Sax Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Jeg tviler på at det er noe som plutselig skjer over natten, det har nok ligget der og murret en stund, det er iallefall min oppfatning (og den trenger jo ikke nødvendigvis å være korrekt ).
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Kan jo være at du har vært skeiv lenge uten å ha skjønt det selv. Jeg var det selv, heller enn at jeg «ble» det, eller skiftet fil. Når jeg ser tilbake tenker jeg «herregud, at jeg ikke skjønte det før» Anonymkode: 6bba4...773 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være at du har vært skeiv lenge uten å ha skjønt det selv. Jeg var det selv, heller enn at jeg «ble» det, eller skiftet fil. Når jeg ser tilbake tenker jeg «herregud, at jeg ikke skjønte det før» Anonymkode: 6bba4...773 Samme her. Har kastet bort alt for mye tid på det motsatte kjønn, før at jeg skjønte at det faktisk var helt feil for meg. Anonymkode: 073b4...32b
liljene Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 Det er noe som heter Kinsey scale, og som hevder at homoseksualitet ikke er statisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale Hvordan var overgangen TS? 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Spør Miley Cyrus. Hun drev på med menn, så jenter bare, og så plutselig gifter hun seg med en mann (som liksom skal bety at denne mannen vil jeg ha resten av livet). Så skiller hun seg. Så er det jenter igjen som gjelder. Det virker helt normalt å skifte mening og smak, slik jeg ser det. Anonymkode: 0f105...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå