AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Har sett fire skjeggkre siden jeg flyttet inn for to måneder siden, senest en i dag. Vet det ikke er så veldig mye, men bare tanken på at de er her og plutselig kan dukke opp gir meg hetta. Prøver å tenke at det ikke er verre enn vanlige insekter, men likevel. Hvordan takler dere andre det? Anonymkode: e0481...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Jeg bille hvertfall begynnt med å sette opp limfeller Anonymkode: a8e2e...768 6
newman01 Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Støvsug hver dag langs lister. Kast all papp ut av leiligheten. Kontakt forsikringsselskapet for assistanse. En god del innbo/husforsikringer har skjeggkre-bekjempelse inkludert
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Sett opp limfeller og kartlegg litt. Ellers er det i teorien ikke veldig krise, de gjør lite skade og de skal ha det såpass varmt og fuktig til å formere seg at det sikkert går bra. Uansett finnes det forgiftet åte nå, så hvis du leier inn skadedyrbekjempelse så koster det ikke mange tusenlapper og du blir nesten kvitt de helt på få uker. Lykke til! Anonymkode: ddc61...c53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå