AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Skjønner at det er store individuelle forskjeller, men har noen tips å komme med? Hva liker menn under vorspiel. At man tar styringen veldig? Er mer forsiktig og pirrende? Hvor lenge bør det vare etc? Noen menn / kvinner for den del som kan dele litt gode oppskrifter?😊 Anonymkode: da626...270
Gjest kalkulator Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Potetgull, øl og samtaler uten høg musikk.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Hehe vorspiel eller forspill? Eventuelt foreplay. Anonymkode: 528bb...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Skrevet 14. januar 2020 Det er jo ganske individuelt. Min mann trenger jo egentlig ikke noe men han elsker at jeg har på meg sexy litt gjennomsiktige klær feks hvit t-skjorte uten bh og trange jeans eller skjørt uten truse under og lignende. Han liker når jeg bruker tid på å pirre ham enten ved å ikke la ham ta på meg når han har sett at jeg er truseløs eller ved at jeg bruker tid før jeg gir ham en blowjob, feks nærmer meg men trekker meg eller bare gir ham litt for så å ta pause Forspillet for oss begynner oftest før senga, men å tirre hverandre. Det vi gjør når vi havner i senga regner jeg ikke som forspill men som en del av sexen. Anonymkode: ff010...b5a 1
Hr. Aktiv Skrevet 14. januar 2020 #5 Skrevet 14. januar 2020 3-4 timer med klining og stryking er en sikker vinner her i gården. 😄
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #6 Skrevet 14. januar 2020 9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: 3-4 timer med klining og stryking er en sikker vinner her i gården. 😄 Har lest flere av dine kommentarer i div innlegg. Du kan umulig jobbe. 3-4 timer før sex og 16 timers økter med sex og kos. Kjenner ingen damer som hadde orket det Anonymkode: e671c...9cb
Hr. Aktiv Skrevet 14. januar 2020 #7 Skrevet 14. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest flere av dine kommentarer i div innlegg. Du kan umulig jobbe. 3-4 timer før sex og 16 timers økter med sex og kos. Kjenner ingen damer som hadde orket det Anonymkode: e671c...9cb Der jeg jobber har vi helgefri altså fra fredag ca. kl. 16 til mandags morgen kl. 0700. Vet ikke hvordan det er til dere? Jeg vet det ikke finnes damer som klarer det. Men jeg er på leting etter ny som kan være med på det.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #8 Skrevet 14. januar 2020 Jeg er homofil da, men shit au. Personlig liker jeg og kysse, ikke bare på munnen, men på kroppen - nakken, ørene, brystet. Ta på han, og at han tar på meg. Jeg setter veldig stor pris på at han gjør det på meg, og liker å gjøre det for han. Det er det beste vorspillet for meg. Han setter stor pris på at jeg suger han, men det er ikke så viktig for meg. Jeg liker nok å gi mer enn han. Anonymkode: 9977e...12e
Gjest Paramount Skrevet 14. januar 2020 #9 Skrevet 14. januar 2020 Dempet musikk, tv og telefoner avslått, god mat, god drikke, levende lys, prat og kos. Desserten på sofaen, hvor hun leder hånden min ned i trusa, før hun forsyner seg selv. Osv, osv.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #10 Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Der jeg jobber har vi helgefri altså fra fredag ca. kl. 16 til mandags morgen kl. 0700. Vet ikke hvordan det er til dere? Jeg vet det ikke finnes damer som klarer det. Men jeg er på leting etter ny som kan være med på det. Høres ut som ett mareritt for meg. Og jeg liker kos. Men det blir for klengete og intenst. Men lykke til Anonymkode: e671c...9cb
Gjest Alterego666 Skrevet 14. januar 2020 #11 Skrevet 14. januar 2020 Dette høres banalt PK ut, men god samtale, et par glass vin, flette føttene sammen er en veldig god start. Om morgenen i helgene er jeg alltid kåt og rivstarter. Hun er enkel og mekanisk, og det skal bare et par enkle grep til så er hun klar.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 10 timer siden, Hr. Aktiv skrev: 3-4 timer med klining og stryking er en sikker vinner her i gården. 😄 Utrolig kjedelig da, å bruke så lang tid på sex. Kvinne. Anonymkode: 4849a...c43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå