Gå til innhold

Begynner å bli deprimert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar gikk fra hverandre for en stund siden. Han ville ha samvær 1 gang i uka, og det var greit for meg. 
etter at vi flyttet har jeg hatt det veldig tøft. Å komme fra jobb og hente ungen fra barnehagen, lage middag, leke litt også legge ungen. Har vært så trist rutine. Jeg kjenner ikke mange i den byen jeg bor i og hverdagene er like og gleder meg oftes til å besøkt hjembyen.

Jeg har begynt å savne eksen også, noe jeg ikke gjorde i starten. Jeg misunner folk som har familie og tenker ofte hvor flott det hadde vært å komme hjem til noen eller ha noen å snakke med. 

jeg tenker å flytte til hjembyen, men da er det flere timer unna barnefar og familien hans. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ofte lei meg og blir så trist av å tenke på at jeg skal hjem etter jobben. 

noen som har hatt det sånn og vil gi meg noe råd? 

Anonymkode: 81270...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn, og har kjæreste men som bor langt unna. Utenom det har jeg det likt som deg og kan kjenne meg igjen i den triste grå hverdagen og savnet. Pga omstendigheter er det litt vanskelig for meg også å komme meg noe sted. Og jobbsituasjon gjør at jeg vingler mellom å være mildt depressiv og å være i helt ok humør. Jeg må si at jeg synes du er heldig som har barnet. Jeg har en katt, og er sjeleglad for at jeg i det minste har NOEN å komme hjem til. Du har noen du kan lage middag til og spise sammen med, jeg ender alltid opp med ferdigmat fordi jeg ikke orker tanken på å bruke tid og energi på å lage mat til bare meg selv. 

Hvor gammel er barnet ditt? 

Sender deg en klem 💗

Anonymkode: 8cc55...8c2

Skrevet

Anonymkode: 296f9...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...