AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #21 Skrevet 15. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ofte er det slik st billigere det er, jo mer må man bruke. Så lambi, serla og den billige til coop ( 2 for 49) er de som vsrer lengst. Da også skrevet i rett rekkefølge. Anonymkode: 9e6be...eb2 Pr meter er Serla billigere enn Lambi, og også i bruk er min erfaring, fordi Lambi smuldrer så mye at alle tar mye papir for å bli kvitt papirrestene i rumpa. Anonymkode: 957b8...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #23 Skrevet 15. januar 2020 De store pakkene med helt hvitt, umønstret toalettpapir fra Lambi smuldrer noe helt jævlig. Kjøpte det på tilbud en gang, og aldri mer. Jeg kjøper Lambi med mønster i 6-pakninger, og de smuldrer ikke. Jeg kjøper aldri billige storpakninger igjen. Anonymkode: cef14...834 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #24 Skrevet 15. januar 2020 Det billigste, når man ser på hva man får for pengene, er å kjøpe de store sekkene med Serla dopapir på Rusta. Koster ca. 85,- for 24 ruller. Serlapapiret er drøyt i forhold til Lambi. Anonymkode: 6c95c...4bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå