Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hehe.. Er det flere som synes det er vanskelig å finne ut hva som er gode tilbud vedrørende lyst toalettpapir? 

Jeg liker å finne i de billigste gode versjonene å kjøpe av forbruksvarer til husholdningen. Og toalettpapir er absolutt en av produktene jeg har lyst til å kjøpe inn billigste versjon av når det er på tilbud.

Men! De ulike toalettpapir-pakkene er prissatt med så mye ulik info. Det er forskjell på bredder, antall lag, vekt og mere. Det gjør det vanskelig å vite hva som er skikkelig gode tilbud. 

Er det noen her som vet hva som er billigste typer av LYST toalettpapir? Hvor og når få i disse? 

Ønsker å handle inn for å ha et lager liggende, slik at jeg ikke kaster bort penger på kjøp som koster mere. 

Endret av Ann Mo
  • Liker 1
Skrevet

Pleier å kjøpe disse Maxi rullene fra Europris. Passer på når de har tilbud på 20,- per pakke.

Anonymkode: d2861...359

• Liker 1
Skrevet

First price.

Anonymkode: ecbb8...8a0

• Liker 1
Skrevet

Kjøper store pakker med Veltie på europris og rusta. Like mykt som Lambi men smuldrer aldri 

Anonymkode: 833ef...4ff

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

First price.

Feil farge. 

Anonymkode: 5de3b...9a6

Skrevet

Serla er ofte på tilbud på Obs til 20 kr for pakken med 4 ruller. Det beste toalettpapiret og mest på rullene og derfor billigere en de løse billigrullene.

Anonymkode: 957b8...1ed

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil farge. 

Anonymkode: 5de3b...9a6

Hvorfor er fargen viktig?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er fargen viktig?

Gjetter vil her: fordi det ikke ser billig ut?

Anonymkode: efe57...dcd

• Liker 1
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjetter vil her: fordi det ikke ser billig ut?

Nei ☺️ Jeg liker lyst/mykt toalettpapir. Utover det spiller type ingen rolle. Kjøper alltid billigste versjon av det jeg foretrekker. 

Håper på at brukerne her har peiling på hva som er billigste typer som finnes til fastpris i markedet, eller billigste type som kommer jevnlig på tilbud. 

Har forsøkt mange ganger å prøve å finne ut om storpakker som selges, enten det er på Staples, Obs, Rema 1000, Europris, osv er gode tilbud. Men jeg klarer rett og slett ikke å finne ut av det. Det blir for forvirrende. Jeg tror ikke alle tilbudene er så gode tilbud. Noen må jo være bedre tilbud eller fastpris enn andre? Så jeg håper på hjelp herfra til å finne ut hvor få i de billigste kjøpene av det. 

Tenker ikke for å få i akkurat nødvendigvis denne måneden. Men i 2020. Hva er det aller billigste lyse toalettpapir å få i, når merke og type spiller ingen rolle? 

Endret av Ann Mo
  • Liker 1
Skrevet

Obs har jo Lambi på tilbud, 40 ruller til 119,-

Anonymkode: 952f4...a4e

• Liker 1
Skrevet

Du må nesten måle papirbredden og lengden, så regner du ut hva hver cm eller m koster? Eller du kan veie papiret? 😂 

Anonymkode: e07e6...957

• Liker 1
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten måle papirbredden og lengden, så regner du ut hva hver cm eller m koster? Eller du kan veie papiret? 😂 

😂😂 Ja, hvordan i all verden finne ut hva som er det beste kjøpene å gjøre her? 

Det er jo forskjell på bredden av rullene, tykkelse av rullene, mengde luft og mengde papir på arkene, antall ruller, priser og mere. Jeg aner ikke hvilket jeg bør kjøpe - når målet er kun billigst over tid. 

Ønsker å handle inn toalettpapiret som er det aller billigste over tid. Det må være mykt, men merke og variant spiller ingen rolle. Kan gjerne handle store pakker eller små pakker i storinnkjøp. Målet er billigst mulig årspris.

Endret av Ann Mo
Skrevet

Jeg kjøper det jeg liker, som jeg synes er mykest. Vet ikke hvilket papir som er billigst. Det jeg kjøper koster 50 kr for 12 ruller. Det funker for meg! 

• Liker 1
Skrevet

Har til dags dato kun sett lyst toalettpapir.

Anonymkode: a0562...aa3

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har til dags dato kun sett lyst toalettpapir.

Anonymkode: a0562...aa3

First Price er ganske beige i forhold til andre som er "hvite". Men nå er beige en lys farge også, så da så. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Serla Maximeter er drøyt og mener det er rimeligere enn Lambi og andre slike fluffy soft-greier. 
Du må se på pris pr 100 m. Nå er Lambi på tilbud og koster rundt 23.55 pr 100 meter. 
Husk også på å kjøpe dyrere trelags eller maximeter gjerne ikke har noe for seg om brukerne sliter av samme mengde av rullen uansett. 

Anonymkode: b9b5b...5bd

• Liker 1
Skrevet

Lambi 24 ruller koster 89,90 nå hos europris. Er ikke dette billig?

Anonymkode: 3d11b...42e

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lambi 24 ruller koster 89,90 nå hos europris. Er ikke dette billig?

Anonymkode: 3d11b...42e

Obs har 40 ruller til 119.

Anonymkode: 957b8...1ed

• Liker 1
Skrevet

Ofte er det slik st billigere det er, jo mer må man bruke. Så lambi, serla og den billige til coop ( 2 for 49) er de som vsrer lengst. Da også skrevet i rett rekkefølge.

Anonymkode: 9e6be...eb2

• Liker 2
Skrevet

OBS stormarked på tilbud de har ved jevne mellomrom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...