meelissa Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Hvor ofte vasker du hjemme? Har du ei liste du går etter? Jeg må skjerpe meg på vaskerutinene og trenger tips! Lei av at det samler seg opp til helgene..
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Kjøkkenbenker/vask: daglig. Elsker å stå opp til rent kjøkken Badet/vasken: wiper kjapt over med klut el. daglig (pga såpe, støv, tannkrem osv). Ukentlig mopping/støvsuging av gulv og enkel våtmopping Ukentlig dusj/do Har vaskehjelp 1 gang u mnd jeg syns det ser helt ok ut her, alltid klart for besøk Anonymkode: dbfbd...661
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Vasker kjøkken og benk hver gang etter jeg har lagd et måltid. Vask og toalett tar jeg når jeg ser det begynner å bli støvete og skittent (har jeg dårlig tid bruker jeg wipes) Støvsuger lett annenhver dag - Og skikkelig støvsuging 1 gang i uken. Prøver å vaske gulvene hver 1-2 uke, spørs litt. Anonymkode: a056a...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Bad og støvsuging en gang i uka. Men jeg rydder litt hver dag, og vasker over kjøkkenbenken. Har ikke så mye ting, så er stort sett ganske greit å holde det ryddig. Ellers er jeg ikke så flink til å vaske gulv og vinduer. Der går det nok 2-3 måneder mellom hver gang. Anonymkode: 11e9d...a01 1
Nerine_ Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Tørker over kjøkkenbenk x antall ganger daglig (og tar flekker jeg ser på dører osv fortløpende), støvsuger hver dag (barn og hund), vasker stort sett vasken på badet daglig pga støv, toalettet kanskje annenhverdag (også her blir det støv), dusjen vaskes ukentlig. Gulvene slenger jeg også over en gang per uke sånn omtrent. Når det kommer til vindusvask har jeg uten tvil stort utviklingspotensial😆
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Kjøkkenet vaskes daglig. Flekker på dører og vegger tas fortløpende når jeg ser det. To åring og en mann som er svart på hendene hele tiden😬 Støvsuger hver dag, har to hunder også. Gulvene vaskes når det er skittent, det kan være annenhver dag eller annenhver uke. Badet tas også når det er nødvendig. Tar såperester og støv nesten daglig. Pakken med våtservietter på badet gjør det enkelt å ta det samtidig som ungen bader. Ellers vaskes det her og der når det er nødvendig, ingen faste rutiner😅 Anonymkode: ad65a...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå