Gå til innhold

Bytte samværshelg, far reagerer aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pluttselig kom far inn i bildet. I prøvetiden med samvær har jeg sett at ALLE i min krets har motsatt av meg. Det ødelegger vårt sosiale liv. Barnefar har sagt at vi kan bytte, men det skjer aldri. Jeg gar vært alene med barnet i 11 år ril nå.. likevel ender det med at far får alle goder.. jeg er lei av og vente og føye meg.. vi har ingen skriftlig avtale. Kan jeg bare bytte? 

Anonymkode: c80f4...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har meninger rundt dette?

Skrevet

Det er jo noe dere to må bli enige om. Går ikke det kan du prøve familievernkontoret. 

Anonymkode: 8f291...21c

Skrevet

Du kan vel bare forsøke og se om det går?

Si at det passer ikke med samvær denne helgen, han kan få neste helg. Og så tar du bare annenhver derfra? Og etter 2-3 samværshelger så lirker du inn et nytt ord, "partallshelger" eller "oddetallshelger". Alt trenger ikke å krangles eller forhandles om, noe kan bare fixes i det stille?

Anonymkode: eefae...2dc

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel bare forsøke og se om det går?

Si at det passer ikke med samvær denne helgen, han kan få neste helg. Og så tar du bare annenhver derfra? Og etter 2-3 samværshelger så lirker du inn et nytt ord, "partallshelger" eller "oddetallshelger". Alt trenger ikke å krangles eller forhandles om, noe kan bare fixes i det stille?

Anonymkode: eefae...2dc

Det funker ikke. Det har jeg prøvd og han ønsker da ikke neste helg, vil hoppe over isteden. 

Skrevet

Dere må jo bli enige. 
Har du prøvd å forklare han dette med det sosiale? 

Skrevet
13 minutter siden, Chroma skrev:

Dere må jo bli enige. 
Har du prøvd å forklare han dette med det sosiale? 

Ja.. og barnefar er så enig.. men så blir det bare snakk. Aldri handling. Så nå vil jeg bare gjøre det. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. og barnefar er så enig.. men så blir det bare snakk. Aldri handling. Så nå vil jeg bare gjøre det. 

Hvis han har sagt at det er greit så har dere jo avtalt det. Ville enten bestilt time på familievernkontoret og fått det skriftlig på papir, eller bare forsøkt å bytte om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...