AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Hvor tidlig kan den slå ut? Anonymkode: c6641...48b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Og ja er bare å kjøpe graviditesttest men har så mange eggløsningstester at det hadde vært gøy å prøve🤩 Anonymkode: c6641...48b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Ja, eggløsningstester klarer ikke å skille på LH og hCG, mens graviditetstester kun måler hCG. Men siden man alltid har litt LH i omløp, og nivået stiger og synker gjennom syklusen, er det veldig vanskelig å vite hva eggløsningstesten egentlig viser. Hvis den blir tydelig positiv, er det nok sannsynlig at man enten er gravid eller snart har eggløsning. Jeg prøvde for moro skyld, og teststreken var like sterk som kontrollstreken den dagen jeg skulle hatt mensen (og graviditetstesten jeg tok først ble sterkt positiv). Men det er ikke så uvanlig at man har mer LH i kroppen når mensen nærmer seg, og kan få en ganske sterk strek på eggløsningstest uten å være gravid heller. Så det er rett og slett veldig usikkert, i hvert fall før mensen er forsinket. Men det kan være gøy å prøve uansett. Anonymkode: ead08...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå