AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Del Skrevet 14. januar 2020 Dem tilbud meg jobben og sendte bekreftelse på mail. De sier nå skal bare sette opp en start dato. Og de kommer tilbake til meg og sier at de håper at jeg er fortsatt interessert. Hva burde jeg svare på mailen for å virke proff? Anonymkode: ba2e0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 14. januar 2020 #2 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) Thnx! Prækas! ❤️❤️❤️ Endret 14. januar 2020 av Oppgitt78 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 14. januar 2020 #3 Del Skrevet 14. januar 2020 Vet ikke, men gratulerer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Del Skrevet 14. januar 2020 Tusen takk for dere velger å ansette meg, ser frem til å begynne hos dere Mvh deg Anonymkode: 794c3...884 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #5 Del Skrevet 14. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem tilbud meg jobben og sendte bekreftelse på mail. De sier nå skal bare sette opp en start dato. Og de kommer tilbake til meg og sier at de håper at jeg er fortsatt interessert. Hva burde jeg svare på mailen for å virke proff? Anonymkode: ba2e0...7fe Du skriver bare: Thank-xxx MuddaFukkaz !! Zigga Westside ! Æ-rre geit om æ begynn i 2023? 🤣 Anonymkode: 0e93c...39b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #6 Del Skrevet 14. januar 2020 Fett AZZ, at dere valgte med lizzom. Anonymkode: 1f04b...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #7 Del Skrevet 14. januar 2020 Takk for hyggelig samtale tidligere i dag, og takk for tilbudet om jobb hos dere. Jeg ser frem til å begynne i arbeidet hos McDonals! Anonymkode: cd6b2...509 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #8 Del Skrevet 14. januar 2020 Gratulerer med en meget god beslutning. Anonymkode: ed62b...833 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #9 Del Skrevet 14. januar 2020 «Jeg takker med dette ja til jobbtilbudet med forbehold om at vi blir enige om lønn.» Evt legg til en hyggelig setning først hvor du også viser til dato/saksnummer for jobbtilbudet. Anonymkode: afb1b...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #10 Del Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du skriver bare: Thank-xxx MuddaFukkaz !! Zigga Westside ! Æ-rre geit om æ begynn i 2023? 🤣 Anonymkode: 0e93c...39b Hvorfor skriver dere sånn? Anonymkode: ba2e0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 14. januar 2020 #11 Del Skrevet 14. januar 2020 2 timer siden, Oppgitt78 skrev: Thnx! Prækas! ❤️❤️❤️ 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juks Skrevet 14. januar 2020 #12 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) Aller først så takker du for ansettelsen, og bekrefter den fortsatte interessen. Skriv når det passer for deg å starte, og at du både gleder deg og håper at alt går i orden slik at du kan starte å jobbe hos dem. Samt at du ser fram til å høre ifra dem om videre samtaler, og at du håper dette skjer snarest mulig med tanke på viktigheten for å få dette avklart og iht nåværende jobb. Har du spørsmål, så stiller du dem også. Skriv utfyllende og vær overhyggelig, slik at du viser at dette er bra for deg og at det er noe du ønsker deg! Edit: Avslutt mailen med: Med vennlig hilsen [ditt navn] Ikke bruk "mvh.", hvis du vil at mailen skal være "proffest" mulig. Endret 14. januar 2020 av Juks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #13 Del Skrevet 14. januar 2020 Foreslår at du ikke velger noen av de overstående kommentarene, og heller går for noe mer normalt, gjerne noe à la dette her: "Jeg takker som mye for tilliten, og kan bekrefte at jeg godtar tilbudet om ansettelse. Ser fram til å komme i gang! På snarlig gjensyn. Mvh ....." Anonymkode: 5753f...964 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå