Glossy Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Hva gjør jeg når min 3 mnd gamle jente ikke vil ha brystet i det hele tatt. Blir bare tull og hun skriker hver gang. Vrir seg vekk og er ikke det minste innterssert. Hva gjør jeg??
Mistyen Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Kjenner meg igjen..... Jeg måtte gå over til flaske da lille var ca tre mndr. Pumpet meg en del i begynnelsen, og gikk gradvis over til MME.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Begge mine var slik og. Gikk over til MME.
Gjest Ammern Skrevet 4. juni 2005 #4 Skrevet 4. juni 2005 Har du nok melk? Kommer melka raskt? Har du spist noe hun kanskje ikke likte? Har du på deg ny parfyme/krem? Du kan jo prøve å håndmelke litt før du gir henne brystet. Da kommer refleksen i gang - om det er det som er problemet... Babyene smaker jo det vi spiser via mm. Kanskje du spiste noe hun syntes smakte vondt og nå ikke vil ha melka? Lykke til.
Plonk Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 De små kan ha perioder med ammestreik. Mitt råd er å ikke gi opp. Jeg har opplevd det samme, men fortsatte å prøve og prøve, og vips, så gikk det helt fint plutselig igjen. Ring gjerne ammehjelpen for tips, for det der er nettopp en sånn ting det kan være lurt å få råd av dem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå