AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 hvordan lære seg matematikk og økonomi??? Anonymkode: 4d733...215
stan Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Jobbe med fagene, rett og slett bruke tid. Sjekk ut Feynman metode, den er god.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Takk. Har en stoor pensumbok.. er det best å lese teori eller fokusere mest på oppgavene..? Anonymkode: 4d733...215
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Skrevet 14. januar 2020 Det er mange veier til Rom, og som mye annet er dette personavhengig. Dette hadde jeg tenkt gjennom, hvis jeg måtte tatt matte og økonomi nå, 15 år siden sist jeg holdt noe særlig på med det: - Hva skal kunnskapen brukes til? - Hvilke rammebetingelser og forutsetninger har jeg for læringen? (Tidsperspektiv for faget og tid til å bruke på det, tilgang til hjelp/hjelpemidler, pensum-mengde, vanskelighetsgrad, krav, motivasjon, forventninger, bakgrunnskunnskaper, erfaringer jeg kan knytte stoffet opp mot) - Hvordan jeg lærer best, strategi for arbeidet/læringen sett opp mot punktene over. Anonymkode: f6a37...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå