AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Fikk du mange negative kommentarer? Ler du sist og best? Anonymkode: 7e6d7...b44 1
Ulven Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Kan ikke huske å ha fått noen kommentarer om å være ikkerøyker. Var ungdom på 80 tallet. Det var verre med kaffen synes jeg. Jeg drakk ikke kaffe på den tiden, og fram til jeg var nesten 40, og det ble sett rart på.
Samuelle Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du mange negative kommentarer? Ler du sist og best? Anonymkode: 7e6d7...b44 Jeg var ikkerøyker på 80- og 90-tallet. Jeg fikk ikke negative kommentarer, for alle visste jo den gangen også at det var farlig å røyke. Jeg var den eneste i gjengen som ikke røykte, og det var veldig ubehagelig å f.eks. sitte i en bil der alle de andre nirøykte. Det ble jo respektert at jeg ikke røykte, men det ble ikke tatt hensyn til, så jeg ble massivt utsatt for passiv røyking. Men le sist og best? Nei, jeg har ikke noe behov for å le av at barndomsvenner har fått kreft. Men jeg er veldig glad for at så mange har sluttet å røyke. I dag omgås jeg faktisk ikke med noen røykere. Endret 14. januar 2020 av Samuelle
Gjest theTitanic Skrevet 14. januar 2020 #4 Skrevet 14. januar 2020 Har aldri røkt, men mang en gang vært med på røykehjørnet for interessant snakk. Det var der det foregikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå