Gjest Daniella_ Skrevet 4. juni 2005 #1 Del Skrevet 4. juni 2005 Leste i Dagbladet at anbefalte midjemål for oss kvinner er innen 80 cm. For mennene er det 94 cm. Er du innenfor det anbefalte midjemål? Selv er jeg på 74 cm. Men, jeg var på 83 cm før jeg startet å slanke meg i November. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 4. juni 2005 #2 Del Skrevet 4. juni 2005 Ojj :o Nei det er lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2005 #3 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, jeg er godt innenfor marginen. Men er 80 cm rundt livet så himla mye egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 4. juni 2005 #4 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, jeg er godt innenfor marginen. Men er 80 cm rundt livet så himla mye egentlig da? Nei, er da egentlig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 4. juni 2005 #5 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er godt innenfor marginen, selv om jeg har en del rundt midjen i forhold til puppene og de smale hoftene. Synes det er rart at de går ut med sånne mål siden kvinner som regel først legger på seg på hoftene, mens menn først gjør det på magen. Hvor kvinner legger på seg er genetisk betinget. En kan vel ha en mage som er innen marginen mens en har en masse fett på rumpe og hofter og er overvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 4. juni 2005 #6 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er godt innenfor marginen, selv om jeg har en del rundt midjen i forhold til puppene og de smale hoftene. Synes det er rart at de går ut med sånne mål siden kvinner som regel først legger på seg på hoftene, mens menn først gjør det på magen. Hvor kvinner legger på seg er genetisk betinget. En kan vel ha en mage som er innen marginen mens en har en masse fett på rumpe og hofter og er overvektig. Det er da like ofte at damer legger på seg først rundt magen også? Og, det er magens fett som sier mye om helsetilstanden vår, ikke hoftefettet. Stor mage = (kan være) helseskadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #7 Del Skrevet 4. juni 2005 ligger på 67 jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 4. juni 2005 #8 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, 60 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. juni 2005 #9 Del Skrevet 4. juni 2005 Også innafor det anbefalte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 4. juni 2005 #10 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 4. juni 2005 #11 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei. Men jeg ligger innenfor anbefalt på bmi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. juni 2005 #12 Del Skrevet 4. juni 2005 Nix! Og her om dagen så røyk jammen BMI'en også, så er det brems på sjokolade og annen godis en god stund. Blir trim i stedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. juni 2005 #13 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei, jeg gjør dessverre ikke det. Jobber med saken men det er et stykke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 4. juni 2005 #14 Del Skrevet 4. juni 2005 Tror jeg ligger på grensen nå, 79/80. Pleide å være 75... (Hersens eksamensperiode :evil: ) Men er godt i gang med å prøve å krympe magen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 4. juni 2005 #15 Del Skrevet 4. juni 2005 ja ligger innafor. ligger på rundt 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2005 #16 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det ikke midje/hofteraten som er det vesentlige,da? Mener å huske at midjemål delt på hoftemål bør være under 0,8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2005 #17 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det ikke midje/hofteraten som er det vesentlige' date='da? Mener å huske at midjemål delt på hoftemål bør være under 0,8.[/quote'] Ja, det må nok bli riktigere. Jeg er veldig liten, så med et midjemål på 80 cm ville jeg vært temmelig dryg. Men jeg ligger heldigvis langt under det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en liten hvit and Skrevet 4. juni 2005 #18 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det ikke midje/hofteraten som er det vesentlige' date='da? Mener å huske at midjemål delt på hoftemål bør være under 0,8.[/quote'] Puh. Da berger jeg meg på at jeg har smal midje, for hoftemålene er ikke mye å skryte av gitt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L@dy in red Skrevet 4. juni 2005 #19 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er 72 rundt midjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 4. juni 2005 #20 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er 70 rundt midjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå