Skruf#2 Skrevet 14. januar 2020 #1 Del Skrevet 14. januar 2020 Har lest endel på nett og tenker at vi skal ta en tur. 👫Noen som har erfaring derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 14. januar 2020 #2 Del Skrevet 14. januar 2020 Et vennepar har. I følge dem er det et veldig bra sted, men at miljøet er preget av klikker. Jeg tenker at det er vanskelig å unngå i et lite miljø hvor mange har sex med mange. Jeg ville ikke latt det demotivere meg fra å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Del Skrevet 14. januar 2020 "klikker"? Anonymkode: d7240...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Del Skrevet 14. januar 2020 . Anonymkode: a5db9...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 14. januar 2020 #5 Del Skrevet 14. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: "klikker"? Anonymkode: d7240...70f Mindre grupper av personer som kanskje holder seg for seg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 14. januar 2020 #6 Del Skrevet 14. januar 2020 3 timer siden, Razor1976 skrev: Mindre grupper av personer som kanskje holder seg for seg selv Takk. Korrekt.👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Del Skrevet 15. januar 2020 Eneste skrytet derfra jeg har hørt og lest viste seg å komme fra hun ene som er med å drive det. En venninne var med et par hun traff på nettet og det var bare menn over 45 med ølmage og hår på magen men lite på hodet der og hele stemningen var grisete sa hun så hun dro derfra tidlig. Anonymkode: b99fd...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. januar 2020 #8 Del Skrevet 15. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne var med et par hun traff på nettet og det var bare menn over 45 med ølmage og hår på magen men lite på hodet der og hele stemningen var grisete sa hun så hun dro derfra tidlig. Sånn er det jo i alle swingers miljø, siste krampetrekninger i sexlivet med ukjente... ja ja, hver sin smak😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 13. februar 2020 #9 Del Skrevet 13. februar 2020 Vi har vært på klubben 40-50 ganger og har bare positive opplevelser😊 Aldersmessig varierer det fra 20-70 år. Vi liker litt yngre menn og har truffet mange deilige menn der😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Del Skrevet 13. februar 2020 På 15.1.2020 den 2.54, AnonymBruker skrev: Eneste skrytet derfra jeg har hørt og lest viste seg å komme fra hun ene som er med å drive det. En venninne var med et par hun traff på nettet og det var bare menn over 45 med ølmage og hår på magen men lite på hodet der og hele stemningen var grisete sa hun så hun dro derfra tidlig. Anonymkode: b99fd...9e4 Vært der 1 gang med kjæresten (vi er i slutten av 20åra), og det du forteller om er overhodet ikke det vi opplevde. Folk var høflige og ålreite. Ja, de fleste var nok 40+ men fortsatt noen yngre der også. Vi satt med en større gjeng og skravla før ting "begynte". Mens noen gikk opp på rommene, var andre nede og snakket, spiste, røyket osv. Personlig hadde jeg en litt dårlig opplevelse med en eldre fyr, men det handlet også om at jeg var dårlig på å sette grenser. Tror ikke det hadde vært det samme i dag. Det var pirrende å se og høre de andre, det var kanskje det beste med hele opplevelsen. Angrer på at vi ikke fulgte opp når et yngre par inviterte oss med i "leken". Vi reiser nok ikke tilbake, men det var gøy å prøve! Det var bare ikke helt vår greie. Men hadde det vært det, er det er ålreit sted å dra. Du veit ikke før du har prøvd, rett og slett:) Anonymkode: a47b9...5e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Del Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vært der 1 gang med kjæresten (vi er i slutten av 20åra), og det du forteller om er overhodet ikke det vi opplevde. Folk var høflige og ålreite. Ja, de fleste var nok 40+ men fortsatt noen yngre der også. Vi satt med en større gjeng og skravla før ting "begynte". Mens noen gikk opp på rommene, var andre nede og snakket, spiste, røyket osv. Personlig hadde jeg en litt dårlig opplevelse med en eldre fyr, men det handlet også om at jeg var dårlig på å sette grenser. Tror ikke det hadde vært det samme i dag. Det var pirrende å se og høre de andre, det var kanskje det beste med hele opplevelsen. Angrer på at vi ikke fulgte opp når et yngre par inviterte oss med i "leken". Vi reiser nok ikke tilbake, men det var gøy å prøve! Det var bare ikke helt vår greie. Men hadde det vært det, er det er ålreit sted å dra. Du veit ikke før du har prøvd, rett og slett:) Anonymkode: a47b9...5e7 Må legge til at det er helt normale mennesker der, med kropper i alle fasonger. Man kan ikke forvente at flertallet har "perfekt" kropp. Og det er ganske naturlig at de som er der er litt godt voksne. Det er da man kanskje hsr tid, er sikker nok på seg selv og parforholdet, og vil ha litt spenning. Og man kan reise dit når det kun er par (og kvinner, trur jeg?) som har lov å komme. Da slipper man risikoen for masse single menn som bare vil ha seg noe på en enkel måte. Det er nok vesentlig. Anonymkode: a47b9...5e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Del Skrevet 16. februar 2020 Hvordan gikk det? Anonymkode: 8fb9f...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #13 Del Skrevet 16. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? Anonymkode: 8fb9f...5df https://www.tb.no/nyheter/vestfold/politiet/politiet-aksjonerte-mot-sexklubb-i-vestfold/s/5-76-1237097 Anonymkode: 6a253...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #14 Del Skrevet 16. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.tb.no/nyheter/vestfold/politiet/politiet-aksjonerte-mot-sexklubb-i-vestfold/s/5-76-1237097 Anonymkode: 6a253...b12 Ja, det er derfor jeg spør 😆 Anonymkode: 8fb9f...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #15 Del Skrevet 16. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er derfor jeg spør 😆 Anonymkode: 8fb9f...5df Men altså, 50 menn og 10 kvinner? Hvordan kan dette være gøy? Anonymkode: 6a253...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. februar 2020 #16 Del Skrevet 16. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså, 50 menn og 10 kvinner? Hvordan kan dette være gøy? Anonymkode: 6a253...b12 Det er gøy for de som har en fantasi om å ha sex med mange menn på en gang. Tro det eller ei men det finnes masse folk der ute som har helt andre seksuelle fantasier enn meg og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Del Skrevet 9. april 2022 Noen flere som har erfaring derfra? Anonymkode: 5322e...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå