Mona Sax Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 ...du får en ny arbeidsoppgave, og den eneste du kan spørre når du står fast er en sur idiot uten tålmodighet som mener at alt må "sitte" etter første gjennomgang. ...når du er sent ute, og en gjøk har parkert med halve "ræva" innenfor oppkjørselen så det er umulig å komme ut med bilen. 1
Gjest Proximus Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Absolutt hver. eneste. gang. jeg vasker håret og går ut, så er det en røyker i min vei. Aldri ellers
Oppgitt78 Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 3 minutter siden, Proximus skrev: Absolutt hver. eneste. gang. jeg vasker håret og går ut, så er det en røyker i min vei. Aldri ellers Vi røykere får varsel fra vannverket når noen vasker håret, og da er det den som har vakt som må rykke ut. 😂 13
Gjest Proximus Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 27 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Vi røykere får varsel fra vannverket når noen vasker håret, og da er det den som har vakt som må rykke ut. 😂 Nu vel Faren min har det sånn at hver gang han vasker håret, så blir det vått vær fra oven. Slår aldri feil
Gjest undring1 Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Når du akkurat har måkt oppgangen, og måkebilen lager en skikkelig snøfonn foran innkjørselen🙄
Gjest undring1 Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 ...når singelen fra strøbilen har smeltet ned i isen, og du tror det er trygt å gå, men så ligger du plutselig på ryggen....🤨
Phoenix Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 On 1/19/2020 at 12:47 PM, Proximus said: Nu vel Faren min har det sånn at hver gang han vasker håret, så blir det vått vær fra oven. Slår aldri feil Hvor sjeldent vasker du og familiemedlemmene dine håret egentlig? 😬 Du vet noen der oppe hater deg når du får fuglebais i håret! 2
Sidabmao Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 ...kødda, ingen der oppe hater meg. Jeg blir elsket hver dag.
Gjest Proximus Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 (endret) 1 time siden, Phoenix skrev: Hvor sjeldent vasker du og familiemedlemmene dine håret egentlig? 😬 Kan ikke si noe om faren min, da han bor et annet sted. Jeg vasker håret mitt to ganger i uken og jeg trenger det ikke oftere Endret 23. januar 2020 av Proximus
Strange Doll Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 ..Når jeg for en gangs skyld har god tid, så er det en unge som enten bæsjer, spyr eller tisser slik at jeg kommer for sent likevel .. når jeg skal parkere men ikke finner noe ledig fordi folk parkerer som idioter oppå de hvite stripene slik at det blir for trangt å parkere 4
Oddy Skrevet 26. januar 2020 #11 Skrevet 26. januar 2020 Når du har god tid før jobb men så finner du på død og liv ikke nøklene så du blir stående å lete i 30min til du slutt innser du har nøkkelen i baklomma 3
Gjest undring1 Skrevet 29. januar 2020 #12 Skrevet 29. januar 2020 Når røykvarsleren piper fordi du steker på for sterk varme
Gjest Bohrman Skrevet 29. januar 2020 #13 Skrevet 29. januar 2020 ...når fysikkens lover settes til side kun for å gjøre dagen din litt kjipere - f.eks. som når du mister en ting på gulvet, og tingen opphører å eksistere, eller når nøklene konsekvent dukker opp i motsatt lomme av den du la dem i når du bærer på noe tungt.
Gjest Villfisker Skrevet 29. januar 2020 #14 Skrevet 29. januar 2020 Tull. Typisk å skylde på alt og alle andre, når man ikke får noe til, eller planlegger dårlig. Det må jeg ta meg selv i av og til også. Hadde en dårlig dag selv, fordi jeg glemte noe i dag, og måtte ut en tur ekstra. Helt min egen skyld, og ingen andres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå